ماه عسل

در برنامه امشب ماه عسل علیخانی با 4 پیشکسوت دیده نشده سینما به گفت وگو نشست .

به گزارش مشرق، برنامه دیشب ماه عسل با حضور 4 تن از هنروران سینما که به ترتیب 56 سال، 66 سال، 67 و 68 سال سن داشتند روی آنتن شبکه 3 سیما رفت.

این 4 نفر در ماه عسل از رفاقت قدیمی 48 ساله خود با یکدیگر گفتند و این که در سال 1348 وارد سینما شدند و باوجود علاقه‌ای که به این قاب جادویی دارند اما نتوانستند آن گونه که باید سهم خود از سینما را دریافت کنند.

یکی از این افراد به این موضوع اشاره کرد که در بیشتر وقت‌ها در بخش تدارکات سینما مشغول فعالیت است و باوجود توانایی که در خود برای بازی کردن در آثار مختلف می‌بیند اما نقشی را به او نداده‌اند.

این هنرور سینما همچنین به این موضوع اشاره کرد که در فیلم فروشنده اصغر فرهادی در بخشی کوتاه به ایفای نقش پرداخت اما آن قسمت را از فیلم خارج کردند و بابت این موضوع بسیار ناراحت بود.

یکی دیگر از این هنروران به این موضوع اشاره کرد که تا کنون حدود 300 تا 400 فیلم بازی کرده اما در مجموع زمان ایفای نقشش به 10 دقیقه هم نرسیده است.

یکی دیگر از هنروران پیشکسوت در ادامه ماه عسل گفت: سینما 4 در دارد که به ترتیب، تئاتر، پول، دانش و در پایینی که خودمان این درب‌ها را تعیین کرده‌ایم در این حوزه جای می‌گیرد و افراد از راه‌های مختلفی به‌عنوان بازیگر وارد عرصه سینما می‌شوند.

هنروران مهمان ماه عسل به این موضوع اشاره کردند که دیالوگ در سینما اهمیت بسیاری دارد و اگر کسی بتواند به‌خوبی دیالوگی را حفظ کند امکان ایفای نقش پیدا می‌کنند اما پلان‌هایی که تاکنون به این افراد اختصاص داده شده به‌اندازه‌ای کوتاه است که اگر بیننده هنگام تماشای آن پلان یک خمیازه بکشد ممکن است آن صحنه را به‌طور کلی از دست بدهد.

در ادامه ماه عسل یکی از هنروران برای علیخانی آواز خواند و دیگری در نقش مجری یک تیزر هنرنمایی کرد.

در بخش دیگری از برنامه دیشب ماه عسل یکی از هنروران که عمو حسن نام داشت گفت: تاکنون 10 تا 12 فیلم ساخته‌ام و از دوستانم برای ایفای نقش در این فیلم‌ها دعوت کرده‌ام ولی تاکنون پیش نیامده که این فیلم‌ها در یک فرصت مناسب به نمایش گذاشته شوند.

عمو حسن همچنین تصریح کرد: برای ساخت این فیلم‌ها همه خودمان روی هم پول می‌گذاریم و جمع می‌کنیم اما موضوع این است که این فیلم‌ها تنها برای خودمان اکران می‌شود و هیچ گاه در مقیاسی بزرگ‌تر نمایش داده نمی‌شود

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس