کد خبر 740174
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵
کریمی

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: ان شاالله تیم ملی تکواندو در کره جنوبی نتیجه بگیرد اما صحبت های بی باک روحیه تیم را پایین می آورد.

به گزارش مشرق، بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در حالی از روز شنبه سوم تیرماه به مدت هفت  روز در شهر موجو کره جنوبی برگزار خواهد شد. تیم ملی مردان و بانوان کشورمان نیز برای حضور در این رقابت ها در شهر موجو حضور دارند.

مرتضی کریمی اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که تیم ملی با همین نفراتی که راه کره جنوبی شده، باید بتواند بهترین نتیجه را کسب کند. باید به این موضوع اشاره کنم که مسابقات جهانی جای کسب تجربه نیست بلکه محل کسب مدال است. ما می توانستیم تیم بهتر و باتجربه تری را راهی مسابقات جهانی کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر مردم نتیجه گرا نبودند اشکالی نداشت؛ اما چون نتایج مسابقات برای جامعه تکواندو مهم است پس در صورت عدم نتیجه همه ناراحت خواهند شد؛ به همین دلیل است که می گویم باید تیم قوی تری به کره اعزام می کردیم. البته تمام آرزوی ما موفقیت تیم ملی است و ان شاالله تیم بهترین نتیجه را کسب کند. پیش بینی نتیجه هم واقعا دشوار است اما بهترین ها آرزوی ما است. ما بچه های خوبی را داریم اما رویداد جهانی نشان داده تجربه برای کسب نتیجه مهم است.

کریمی در ادامه صحبت های خود با انتقاد از صحبت های مهدی بی باک که مدعی شده تیم ملی را تنها دو ماه در اختیار داشته، خاطر نشان کرد: شاید مصاحبه سرمربی تیم ملی فرار رو به جلو باشد. چرا که وقتی بنده تیم ملی را برعهده گرفتم. تمام نفرات برای اولین بار راهی مسابقات جهانی شدند اما هیچ وقت مدعی نشدم که مدت کوتاهی است هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم. در واقع من بعد از ۴ سال دوری از تکواندو هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم اما بی باک ۴ سال است که در کنار تیم ملی فعالیت می کند و صحبت های او به نظرم فرار رو به جلو است که اگر نتیجه کسب نکرد مدعی شود دو ماه کلا تیم ملی را در اختیار داشته است. بنده تیم ملی جوانی را راهی مکزیک کردم و در طول همان دوران باتوجه به زمان کمی که داشتیم یک قدم رو به عقب نرفتم و بازیکنانم رو متقاعد کردم که آنها آماده تر از همه هستند. در آن زمان به هیچ کسی هم باج ندادم و بازیکنان بزرگی را برای موفقیت تیم ملی کنار گذاشتم. به اعتقاد بنده صحبت های بی باک روحیه تیم ملی رو پایین می آورد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی مکزیک در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله نیم ملی در کره جنوبی نتیجه خوبی کسب کند، چرا که ما ایرانی هستیم و برای موفقیت تکواندو کشورمان تلاش می کنیم. متاسفانه در طول این چندسال اخیر هرکسی ما را می بیند از ما در مورد ناکامی تکواندو سوال می کند و این برای ما ناراحت کننده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس