کد خبر 740068
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
وو جونگ یونگ

استعداد 17 ساله فوتبال کره جنوبی در آستانه انتقال به بایرن مونیخ قرار دارد.

به گزارش مشرق، وو جونگ یونگ استعداد 17 ساله تیم پایه های کره جنوبی مورد توجه باواریایی ها قرار گرفته و در آستانه پوشیدن پیراهن این تیم است.

به گزارش  اشپورت اینتس و به نقل از اسکای اسپورتس بایرن مونیخ با هافبک آینده دار کره ای به توافق نهایی رسیده اما تا قبل از 18 سپتامبر (زمانی که این بازیکن 18 ساله می شود) مونیخی ها نمی تواند با وجود قوانین یوفا با وو جونگ یونگ قرارداد رسمی امضا کنند. رسانه های کره رقم انتقال این بازیکن خوش آتیه را 700 هزار یورو اعلام کرده اند.

وو جونگ یونگ متولد سال 1999، بازیکن اصلی تیم های پایه کره جنوبی است و از قامت خوبی برخوردار است. طبق گزارش ها وی در لیگ جوانان کره برای تیم اینچنئون عملکرد فوق العاده ای داشته است. انتظار می رود که بازیکن کره ای پس از انتقال به بایرن وارد تیم جوانان یا تیم دوم باشگاه شود تا در صورت جلب رضایت مربیان به تیم اصلی راه یابد. بایرن مونیخ امیدوار است که یک سون هیونگ مین جدید (ستاره تاتنهام) را کشف کرده باشد.  

شایان ذکر است که استعدادیاب های بایرن به یک بازیکن جوان غنایی به نام گایدون اوفوری علاقه مند شدند و طبق گفته باشگاه غنایی، از بایرن پیشنهاد دریافت کرده اند.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس