غوطه شرقی دمشق.jpg

نیروهای جبهه مقاومت عملیات خود را از دو محور العباسیین و شمال جرمانا علیه مواضع تروریست‌ها در محله‌های جوبر و عین ترما آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق؛ نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از صبح امروز عملیات جدیدی را در غوطه شرقی شهر دمشق با هدف تامین امنیت  بیشتر پایتخت و تنگ تر کردن حلقه محاصره تروریست آغاز کردند.

در ابتدای این عملیات، یگان موشکی حزب الله و جنگنده های سوری و روسی مواضع تروریست ها را هدف قرار دادند.

یگان موشکی و جنگنده ها تاکنون موفق شده اند تعدادی از پایگاه ها و اتاق های عملیات تروریست ها را در محله های جوبر و عین ترما به صورت دقیق هدف قرار دهند و منهدم کنند. تحرکات تروریست ها در این مناطق به طور کامل فلج شده است.

**برای مشاهده جزئیات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

از سویی دیگر، نیروهای جبهه مقاومت عملیات خود را از دو محور العباسیین و شمال جرمانا علیه مواضع تروریست ها در محله های جوبر و عین ترما آغاز کرده اند. این محله ها در جنوب غرب غوطه شرقی دمشق واقع شده اند و کانون اصلی شلیک خمپاره و موشک علیه مناطق مسکونی مرکز پایتخت محسوب می شوند.

تاکنون صدها تن از اهالی این مناطق در اثر این حملات شهید و زخمی شده اند.

نیروهای جبهه مقاومت در حال حاضر از غرب و جنوب وارد  محله جوبر و از جنوب وارد عین ترما شده اند.درگیری ها به شدت در این محورها ادامه دارد.

گروه های تروریستی احرارالشام، فیلق الرحمن و تحریرالشام(جبهه النصره) در محله های جوبر و عین ترما حضور دارند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    54 1
    ضرب شست موشکی سپاه به داعش و مقهور شدن عناصر مخالف جمهوری اسلامی در مقابل این اقدام غیرتمندانه، تحلیلگر بی‌بی‌سی را شاکی کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس