کد خبر 739677
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
 سروش رفیعی

هافبک پرسپولیس رسما اعلام کرد در هفدهمین دوره لیگ برتر قصد همراهی سرخپوشان را ندارد.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی در کانال تلگرامی اش در مورد جدایی اش از پرسپولیس صحبت کرده است و امیداور است که با دیگر روزی به این تیم بازگردد.

«من  دوست نداشتم با احساسات و فکر و ذکر شما هواداران بازی شود. در این یکی دو روزه صحبت هایی شده است که انتظار نداشتم چنین حرف هایی را بشنوم. من سعی کردم خیلی حرفه ای و خیلی با احترام قبل از همه آقای برانکو را در جریان جدا شدنم بگذارم و پس از آن باشگاه را در جریان گذاشتم.  خیلی صمیمانه نیز از آنها تشکر کردم و روزی هم که تصمیمم را گرفتم در اینستاگرام پست گذاشتم تا از شما نیز تشکر کنم. نمی گویم خداحافظی چون که همیشه خودم را جزیی از شما می دانم و جزئی از خانواده پرسپولیس می دانم. این سعادت را داشتم که در خدمتتان باشم خاطرات بسیار خوب و شیرینی دارم، جز مهربانی و محبت و لطف چیزی از شما مردم عزیز، پیشکسوتان پرسپولیس، باشگاه و مربیان و هم تیمی هایم ندیدم و مطمئنم که خیلی زود بر می گردم و سعی می کنم که این زمان نبودنم را جبران کنم و در همه حالتی من یک پرسپولیسی ام و برای تیمم در هر شزایط و مقطعی آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم.

هیچ چیز بهتر از صداقت نیست. من اهل بازارگرمی نیستم و با اسم لژیونر شدن برای پرسپولیس نمی خواهم که بازار گرمی کنم. پرسپولیس اینقدر وسیع و بزرگ است که یک نفر مثل من با این دیدگاهی که در مورد شما هواداران دارم هیچگاه چنین کاری را انجام نمی دهم. آنهایی که بهتر شرایط مرا درک می کنند می دانند که من مطمئنا به خیلی از جوانب نگاه کردم و این تصمیم را گرفتم و امیدوارم که خیلی زود برگردم و در خدمت پرسپولیس باشم.

اهل توضیح دادن نیستم و شاید در فرصتی مناسب تر و در مصاحبه ای تلویزیونی خیلی از مسائل را بگویم. من دوستتان دارم. با جان و دلم به پرسپولیس آمدم و توی این مقطع نیز به خیلی از مسائل فکر کردم و تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفتم. امیدوارم که پرسپولیس در تمام میادین بدرخشد.»

گفتنی است که به احتمال زیاد سروش رفیعی به تیم الخور در لیگ ستارگان قطر بپیوندد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • موریس IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    5 0
    کافیه یه تیم دویست میلیون بیشتر پیشنهاد بده ، سریع فوتبالیست های ایرانی میرند اونور .تعصب برای قدیما بود .اسمش رو هم میذرند حرفه ایی بودن ! لیگ عربی رفتن چه پیشرفتی داره ؟
  • فوتبالی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    5 0
    کاوه رضایی دو تا شد. خوبه معنی تعصب را در سرخابی ها دیدیم. اگر پول کم می گرفتید و بهانه داشتید برید خارج یه چیزی. اما کاوه رضایی پارسال یک میلیارد و 600 اسقلال را تیغ زد. میخوان کجا ببرند این پولها را؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس