کد خبر 739571
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
زلاتان

مدیر برنامه‌های ستاره سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید که این بازیکن ۳۵ ساله تمایل داشته یک بار دیگر برای روسونری توپ بزند.

به گزارش مشرق، آینده زلاتان ابراهیموویچ همچنان مبهم است و هنوز اخبار ضد و نقیضی درباره آینده او شنیده می‌شود. از یک سو او با منچستر یونایتد قراردادی دارد که در پایان ماه جاری منقضی می‌شود اما در صورت تمایل باشگاه امکان تمدید آن برای سال دوم وجود دارد. از طرف دیگر پارگی رباط صلیبی که احتمالاً باعث خانه‌نشینی ایبرا تا اواسط فصل آینده خواهد شد، شیاطین سرخ را از تمدید قراردادش منصرف کرده است.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ابراهیموویچ اکنون می‌گوید که این بازیکن سوئدی دوست داشت یک بار دیگر برای میلان بازی کند اما هیئت مدیره جدید روسونری هنوز هیچ پیشنهادی به او ارائه نکرده‌اند.

رایولا درباره احتمال بازگشت زلاتان 35 ساله به میلان به گاتزتا دلواسپورت گفت: حال ایبرا خوب است و او تا الان چندین پیشنهاد دریافت کرده است که برخی از آنها از آمریکا و برخی از سایر کشورها بوده است. او قطعا به ناپولی نخواهد رفت. میلان هم البته درباره او چیزی از من نپرسیده است. اگر گالیانی (مدیر ورزشی سابق میلان) هنوز در میلان بود، زلاتان الان دوباره به این تیم برگشته بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس