کد خبر 739546
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
موشکی رسانه ها

به اعتقاد کارشناس مسائل جهان عرب، حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور شوک روانی بسیار بالایی برای رهبران آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به دنبال داشت.

به گزارش مشرق، «حسن هانی‌زاده»، کارشناس مسائل جهان عرب در خصوص پیام­‌های حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور، با اشاره به اینکه یکی از سرکردگان داعش در جریان عملیات موشکی سپاه به هلاکت رسید، بیان داشت: اقدام اخیر سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر تجمع سران گروهک تروریستی داعش در دو منطقه المیادین و التنک دیرالزور سوریه پیام بسیار مهمی برای دوستان و دشمنان ملت ایران به همراه دارد.

وی با توجه به پیام نخست عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش گفت: دوستان جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران دریافتند که سپاه پاسداران تحت هیچ شرایطی در برابر تهدیدهای خارجی و تهدیدهای گروهک‌های تروریستی علیه ایران ساکت نخواهد نشست و در زمان و مکان مناسب پاسخ جانانه‌ای خواهد داد.

کارشناس مسائل جهان عرب با تأکید بر پیام دوم این عملیات اشاره داشت: دشمنان ملت ایران مانند آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی نیز دریافتند که ایران با برخورداری از فناوری و توان موشکی بالا از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است و می‌تواند دشمنان ملت ایران را در هر نقطه‌ای از جهان تعقیب و مجازات کند.

وی با اشاره به نتیجه اقدام اخیر علیه مواضع داعش در استان دیرالزور تأکید داشت: این اقدام علاوه بر اینکه شوک روانی بسیار بالایی برای رهبران آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به دنبال داشت، ثابت کرد که سپاه پاسداران با قدرت تمام از امنیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می­‌کند.

هانی‌زاده با توجه به اینکه این عملیات با هماهنگی صورت گرفته است، گفت: پهپادهای جمهوری اسلامی ایران همزمان با شلیک این موشک‌ها از محل انهدام داعشی­‌های تکفیری فیلم‌برداری می‌کرد. این امر نشان می‌دهد که ایران از فناوری موشکی بسیار بالایی برخوردار است و تمام تحولات منطقه را به‌ دقت رصد می‌کند و حتی سران تکفیری داعش را نیز با دقت همراه با نام و نشان آن‌ها شناسایی کرده است.

وی با تأکید بر تأثیر این اقدام افزود: یکی از سرکردگان داعش به نام سعد الحسینی که سعودی الاصل وهابی است، در جریان عملیات موشکی سپاه به هلاکت رسید و این ضربه‌ای بزرگ هم برای داعش و هم برای عربستان تلقی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 0
    البته ناگفته نماند که همزمان با این مسئله عربستان ادعا کرده که 3 نیروی سپاه رو برای عملیات "تروریستی" بازداشت کرده. نباید بدون پاسخ گذاشته بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس