کد خبر 739509
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
علی حقیقت نوبخت

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام سپاه آن قدرت علمی و توان نظامی ایرانیان و انقلابیون را می‌رساند.

به گزارش مشرق، علی نوبخت نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موفقیت‌آمیز موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور، اظهار داشت: اقدام شب گذشته سپاه بسیار بجا،‌ مبتکرانه،‌ مقتدرانه و حکیمانه بود.

وی افزود: اقدام سپاه آن قدرت علمی و توان نظامی ایرانیان و انقلابیون را می‌رساند و البته پیام چند منظوره‌ای بود یعنی هم برای استکبار پیغام داشت و هم عناصر منطقه از جمله داعش که ملعبه دست یک سری جهانخواران شده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد:  خوشبختانه و به حول و قوه الهی حمله سپاه بسیار موفقیت‌آمیز بود و اینکه با 650 کیلومتر فاصله به مقصد برخورد کرد و این بسیار مهم است؛ خیلی‌ها شاکی شدند و انگشت به دهان ماندند که فکرش را هم نمی‌کردند، ولی این قولی بود که انقلابیون سپاهی داده بودند که ما این حمله گستاخانه‌ای که در تهران انجام دادند را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم و آن حمله واقعاً محکوم بود که جان عده زیادی را گرفتند، از طرفی مجروحانی هم داشت.

وی با آرزوی علو درجات برای شهدای گرانقدر اسلام از جمله ۱۸ شهیدی که در حادثه تروریستی مجلس و حرم امام در تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند، عنوان کرد: این مسئله از دیدگاه ما یعنی جامعه پزشکی هم بسیار حائز اهمیت است. کمیسیون بهداشت مجلس و همچنین تیم‌های پزشکی که ما آن را نمایندگی می‌کنیم هر نوع کمکی لازم باشد در این زمینه دریغ نمی‌کنیم و در حالت آماده‌باش هستیم و همچنین به‌محض اینکه برادران عزیزمان در قسمت‌های رزمی نیازی داشته باشند به هر شکل ما می‌توانیم به آنها کمک کنیم.

نوبخت در خاتمه تصریح کرد: پیام اصلی هم که می‌گوید « و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ» که سردار قاسمی هم گفت، واقعاً مظلومان جهان خواهند دید که سرانجام غلبه با مسلمین است و کسانی که در راه خدا گام برمی‌دارند و اینها پیروزند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 1
    اول با کمال تعجب فکر کردم که پیام از طرف دولتِ!، وارد که شدم دیدم نه ایشون نماینده مجلس هستند! میگم آخه...!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس