حسین شریعتمداری نمایه

مدیرمسئول کیهان با اشاره به شلیک موشک به محل حضور تروریست‌های داعش در سوریه گفت: این موشک‌ها جواب هارت و هورت‌های ترامپ هم هست و به او می‌فهماند در ایران اسلامی با یک مشت واداده روبرو نیست.

به گزارش مشرق،‌ حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره تهدیدها و تشدید تحریم‌های آمریکا اظهار داشت: چهار سال قبل هفته نامه آمریکائی ویکلی استاندارد " weekly standard " به این سئوال پاسخ واقع بینانه و دقیقی داده بود که دیروز به گونه‌ای دیگر در بیانات رهبر معظم انقلاب هم آمده بود.

شریعتمداری ادامه داد: هفته‌نامه ویکلی استاندارد نوشته بود همه رؤسای جمهور آمریکا از کارتر تا اوباما در یک نقطه با امام خمینی اشتراک نظر دارند و آن این است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و البته این دیدگاه شامل دونالد ترامپ رئیس جمهور به قول حضرت آقا تازه کار آمریکا نیز می‌شود.

مدیر مسئول کیهان با اشاره به شلیک موشک به محل حضور تروریست‌های داعش در سوریه گفت: این موشک‌ها ضمن آنکه پاسخ مقتدرانه سپاه به تروریست‌های تکفیری و حامیان منطقه‌ای آنهاست ، جواب هارت و هورت‌های ترامپ نیز هست و به او می‌فهماند در ایران اسلامی با یک مشت واداده روبرو نیست که تیلرسون وزیر خارجه آمریکا از آمادگی آنها برای همراهی با واشنگتن در مقابله با جمهوری اسلامی سخن می گوید.

شریعتمداری تصریح کرد: شلیک موشک‌ها لبیک ملت به بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب بود که سپاه به نمایندگی از جانب آنان اعلام کرد.

وی این حرکت را باطل السحر وادادگی ها و خمودگی‌هائی دانست که جماعتی اصرار داشتند به ملت تزریق کنند و گفت: همان‌ها که دو روز قبل از رکس تیلرسون وزیر خارجه ترامپ مدال کاسه لیسی آمریکا را دریافت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    121 7
    آقای روحانی حالا فهمیدید موشک به چه دردی می خورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ درود بر سرهنگ های سرزمین من
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      5 0
      اگه امنیت ما دست حقوقدانها بود ،الان توی ""بتن ""دفن شده بودیم وبساط زندگیمون رو مثل سانتریفیوژهای جمع کرده بودند.خدا را شکر امنیت ما در دست سرهنگهای ماست.
  • شاهین GB ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    9 0
    با سلام واژه وادادگی دیگر حق مطلب را ادا نمی‌کند. جناب آقای آیت الله جوادی آملی از گل واژه دیاثت سیاسی و دیوثان سیاسی را برای معرفی این خائنان استفاده می‌کنند. الحق و الانصاف چه برازنده صفتی است بر این دنیاپرستان!
  • عباسی IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    81 5
    ایرانی مسلمان هرگز زیربارذلت نمی رود.
    • سید IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
      4 0
      ایرانی جماعت زیر بار ذلت نمیره فارغ از هر مذهب یا قومیتی. بله کسانی که خدا رو باور ندارن و در شوق وصال کدخدا میسوزن رو والله العالم.
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    77 8
    درود بر شرفت حاج حسین
  • فدائیه IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 0
    من مخالفم اخر چرا با ایمیل کار نمی کنید .تازه ما موشک اصلا نمی خواهیم فقط گفتمان اخر یادتونه اکبر گفت موشک نمی خواهیم گفتمان .حالا که او مرده مهدی بره باشون حرف بزنه .سخت نگیرید نشد فائزه خانم بره اون بلده حرف بزنه
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 0
    درود بر سردار قلم حاج حسین عزیز
  • روح الله IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    2 0
    ما از خدا میخواهیم حتی اگه خونهایمان بر زمین ریخت در دفاع از ولایت هزاران بار دیگر ما را زنده کند تا دوباره جانمان را فدای ولایتی کنیم که پاکترین است در زمین
  • رزمنده دفاع مقدس IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    4 0
    سلام حسنی فراموش نمیکنم وقتیکه مزدوران سعودی ساعت۲بامداد. عشرتکدهای فرانسه باهدف قراردادن توساعت۶صبح اعلام همدردی همزادی کردی؟!اماغریب۲۴ساعت آزهدف گرفتن تروریستهای تحت حمایت کدخداگذشته دریغ ازانجام وظیفه حداقلی درتشکرازمدافعان میهن؟؟!نکنه بازم فکرمیکنی مذاکراتتوبهم ریختن؟دریغ ازیک جووطن پرستی((اللهم العن اول ظالما،ظلم حق محمداوال محمد))
  • نفیسه IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    3 0
    چرا هنوز روحانی نسبت به پرتاب مقتدرانه موشک های سپاه واکنشی نشان نداده .... ایشون که‌ به مسائل کوچیک مثل ربنای شجریان واکنش نشون دادن...‌‌چطور هنوز ساکتند.... احتمالا زیر لفظی میخوان..‌‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس