کد خبر 739279
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: ضربه مهلک سپاه به مواضع داعش هشداری برای حامیان تروریسم در منطقه تلقی می‌شود.

 به گزارش مشرق، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه، گفت: این حرکت نمادی از اقتدار جمهوری اسلامی و مرحله جدیدی در مبارزه با تروریسم در منطقه بود.

وی افزود: این حرکت علاوه بر اینکه ضربه مهلکی به مرکز داعش در داخل سوریه وارد کرد، هشداری برای همه حامیان تروریسم در کشورهای منطقه و فرامنطقه تلقی می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم جدی است، تصریح کرد: همه باید متوجه باشند، آنچه در جلسات سرویس‌های اطلاعاتی کشورها می‌گذرد و چند تروریست را مأمور به اعزام به داخل کشور می‌کنند، با چنین پاسخ‌هایی نیز روبرو می‌شوند و ادامه این روند پاسخ‌های جدی‌تری را به همراه خواهد داشت.

بروجردی که با خانه ملت گفت‌وگو کرده،  ادامه داد: این حرکت از بُعد راهبردی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران توان آن را دارد که از هر نقطه‌ای از داخل خاک کشور مرکز تروریست‌ها را صدها کیلومتر دورتر با دقت نقطه‌زن هدف قرار دهد.

وی افزود: این توانمندی باید به عنوان هشداری برای بازدارندگی تروریست‌ها و حامیان آنها باشد و اطمینان داشته باشد که هر حرکت دیگری با پاسخ‌های جدی‌تر و شدیدتر روبرو می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سپاس صمیمانه خود را تقدیم دستان توانمند و ارزشمند سپاه پاسداران که این حرکت غرورآفرین را رقم زدند، می‌کنیم و این دستان را باید بوسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مختار IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    24 2
    سلام به شیران ایران. دمتون گرم ناز نفستان چرا زودتر اینکارو نکردید که اینا اینقدر زبون دراز نشن بهرحال من ایرانی کیف کردم و بخودم بالیدم.
  • حمید IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    13 0
    دستان توانمند و پاک برادرانم را در سپاه میبوسم از شما حرکت از ما همراهی
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 1
    آقای روحانی حالا فهمیدید موشک به چه دردی می خورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ درود بر سرهنگ های سرزمین من
  • اصلاح طلب IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 0
    احساس غرور میکنم،درود بر غیرت سپاه وطن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس