کد خبر 739131
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
کولاکوویچ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان روسیه در سرویس و دفاع خیلی بهتر از ایران کار کردند.

به گزارش مشرق، ایگور کولاکوویچ پس از آخرین دیدار ایران در لیگ جهانی سال 2017 در نشست خبری گفت: امروز مقابل تیم خوب و قدرتمند روسیه که در این مسابقات از خود توان بالایی نشان داد و تیم های قدرتمندی را شکست داد، بازی کردیم. از آنجایی که همه فرصت های خود را برای صعود به مرحله فینال در این هفته از دست دادیم، تصمیم گرفتم به بازیکنانی که کمتر به آنها فرصت بازی داده بودم، استفاده کنم.

وی با بیان اینکه بازیکنان جوان تیم تمرینات زیادی داشتند و استحقاق بازی در میادین بین المللی همچون لیگ جهانی را دارند، گفت: در ست اول مسابقه با روسیه شروع خوبی داشتیم و مثل بازی برابر آمریکا فرصت های خوبی فراهم آمد، اما در امتیازات پایانی بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه بعد از آن تا نیمه های ست می جنگیدیم، گفت: روسیه در سرویس و دفاع روی تور خیلی بهتر کار کرد و برنده این بازی شد. من از روحیه جنگندگی بازیکنانم که تا آخرین نفس در مقابل روسیه ایستادگی کردند، رضایت دارم.

وی ادامه داد: روسیه به این پیروزی بسیار نیاز داشت و هر کاری کرد که برنده شود، چون این پیروزی برای آنها مجوزی بود برای ورود به برزیل و مرحله نهایی لیگ جهانی. اما من هم از عملکرد امروز بازیکنانم برابر روسیه رضایت دارم.

تیم ملی والیبال ایران با پذیرش شکست برابر روسیه به کار خود در لیگ جهانی سال 2017 پایان داد. ملی پوشان کشورمان در 9 مسابقه خود سه برد و 6 شکست تجربه کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس