کد خبر 739106
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
نوری

هافبک تیم تراکتورسازی به آینده تیمش بسیار امیدوار است و اعلام کرد جوانان می‌توانند عصای دست یحیی گل‌محمدی شوند.

به گزارش مشرق، محمد نوری درباره شرایط تراکتورسازی بعد از شروع تمرینات اظهار داشت: شرایط تیم خوب است؛ دو سه جلسه تمرینات خوبی انجام دادیم و آرام آرام آماده شروع فصل جدید می‌شویم. منتظر هستیم تا خالد شفیعی هم اضافه شود و بتوانیم با حداکثر بازیکنان وارد مسابقات شویم. امیدوارم بتوانیم در آغاز مسیر سختی که داریم، استارت خوبی بزنیم. 


وی ادامه داد: من با یحیی گل‌محمدی سابقه همبازی بودن دارم. واقعا جزو افتخاراتم است زمانی که خیلی جوان بودم و 21 سال سن داشتم، در صبای قم با گل‌محمدی همبازی بودم. همچنین بهترین سال فوتبالم در پرسپولیس نیز با سرمربیگری آقا یحیی رقم خورد. او مربی بزرگ و با دیسیپلینی است. از همه مهم‌تر اینکه به جوانان اعتقاد دارد و شانس می‌دهد. قطعا گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت تراکتورسازی بود و حالا همه باید کمک کنیم تا او موفق شود.


هافبک تراکتورسازی در ادامه با اشاره به خالی بودن دست گل محمدی گفت: او با اینکه دستش از نظر مهره پر نیست اما تفکرات تاکتیکی‌اش می‌تواند به سود تراکتورسازی شود. بضاعت تیم ما از نظر بازیکن زیاد نیست اما توان این را داریم که نتایجی درخور نام تراکتورسازی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.


نوری با اشاره به شرایط جوانان تراکتورسازی بیان کرد: جوان های خیلی خوبی داریم که می‌توانند عصای دست گل‌محمدی شوند. این بازیکنان همگی نفرات باانگیزه‌ای هستند و باید تجربه کسب کنند و بدرخشند. انشاءالله بهترین بازی‌های خود را انجام می‌دهند و روزهای خوبی را سپری می‌کنند.


وی در پایان افزود: در حال حاضر بیش از هرچیز به حمایت هواداران نیاز داریم. با اینکه از نظر بازیکن در مضیقه هستیم اما مثل سال قبل می‌توانیم مدعی باشیم. امسال همه تیم‌ها در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کردند و شرایط مطلوبی دارند. با اینکه کارمان سخت است اما می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس