کد خبر 738952
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
نفت تهران

بازیکنان نفت تهران به دلیل نداشتن احساس امنیت و مشخص نبودن وضعیت این تیم قراردادهای خود را فسخ می‌کنند و راهی تیم‌های دیگری می‌شوند.

به گزارش مشرق، بازیکنان باشگاه نفت تهران در بلاتکلیفی این باشگاه که هنوز به پایان نرسیده، یکی یکی راهی تیم‌های دیگری می‌شوند. آرش رضاوند، رضا علیاری و محمد دانشگر راهی سایپا شده‌اند، عباس بوعذار به استقلال خوزستان پیوسته و توحید غلامی هم راهی سپیدرود رشت شده است. حالا نفتی‌ها مدعی هستند که بازیکنان یادشده با این باشگاه قرارداد دارند و جدایی‌شان از نفت و پیوستن به تیم‌های جدید غیرقانونی است.

قرارداد یکی از این بازیکنان که با وجود داشتن قراردادی پنج ساله با باشگاه نفت تهران و پیش از پایان این قرارداد به تیم دیگری پیوسته است، نشان می‌دهد که ماده‌ای برای فسخ قرارداد وجود ندارد. این در حالی است که این بازیکن نفتی‌ها تا 31 خردادماه 98 (دو سال دیگر) با نفتی‌ها قرارداد دارد. البته بازیکنان هم مدعی هستند باتوجه به عدم دریافت 50 درصد مطالبات فصل گذشته خود، قراردادشان را فسخ کرده و به باشگاه جدید پیوسته‌اند که در این خصوص نیز اظهارنظرها متفاوت است. از سویی گفته می‌شود چنین قانونی وجود دارد و از سوی دیگر برخی هم می‌گویند این قانون توسط فدراسیون فوتبال لغو شده و دیگر بازیکنی حق فسخ قرارداد یک طرفه را ندارد.

در زیر قرارداد یکی از بازیکنانی که قراردادش را با نفت تهران به صورت یک طرفه فسخ کرده و به باشگاه دیگری پیوسته را می‌بینید:

همان‌طور که در این قرارداد مشخص است، این بازیکن بدون قید و شرط به مدت پنج فصل با نفت تهران قرارداد داشته است، اما چه مسئله‌ای باعث شده این بازیکن به راحتی قرارداد خود را فسخ کند و راهی تیم دیگری شود؟ ظاهراً و با توجه به اینکه نفتی‌ها هنوز سرمربی فصل آینده خود را مشخص نکرده‌اند و این تیم به نوعی بلاتکلیف است، بازیکنان به نوعی احساس خطر کرده و راهی تیم دیگری شده‌اند. به بیان ساده‌تر بازیکنان به دلیل نداشتن امنیت شغلی و بلاتکلیفی راهی تیم‌های دیگری شده‌اند.

باید دید در نهایت این اتفاق به کجا منجر خواهد شد. اینکه بازیکنان به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ می‌کنند و راهی تیم دیگری می‌شوند، برای نفتی که آسیایی هم شده است کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس