کد خبر 738851
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
غرق شدن کشتی دنا در اسکله کیش

مدیر بنادر و دریانوردی کیش با اشاره به اینکه صبح امروز شناور مسافری بدون مسافر به دلیل آبگرفتگی غرق شد،گفت: در حال حاضر پیمانکار طی قرارداد با مالک در حال مطالعه برای شناورسازی آن است.

به گزارش مشرق، احمد شهریاری درباره غرق شدن شناور مسافری بدون مسافر در اسکله جزیره کیش بیان کرد: این شناور مسافری با نام «دنا 110» دارای ظرفیت 230 مسافر به دلیل ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، در دو الی سه روز اخیر فعالیتی نداشت و کنار اسکله بود.

وی ادامه داد: از ساعت 5:30 صبح امروز به دلیل آب‌گرفتگی در موتورخانه، این کشتی شروع به غرق شدن می‌کند که تا 6 صبح امروز کاملاً به زیر آب می‌رود.

شهریاری با بیان اینکه این شناور مسافری هیچ مسافری نداشته است، گفت: پس از آنکه مالک خصوصی این شناور متوجه آب‌گرفتگی آن می‌شود از اداره بندر نیز درخواست کمک می‌کند اما به دلیل آلومینیومی بودن بدنه این شناور، امکان استفاده از یدک‌کش فراهم نبود و به علت آب‌گرفتگی در موتورخانه غرق می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی کیش اظهار داشت: همه دست‌اندرکاران این شناور نجات یافتند ضمن آنکه پس از غرق شدن آن، مالک قراردادی با پیمانکار منعقد کرد که در حال انجام مطالعه برای خارج‌سازی آن هستند.

وی گفت: این شناور مجوزهای حرکت و گواهینامه‌های لازم را از سازمان بنادر و دریانوردی اخذ کرده است و از لحاظ بیمه، اسناد و مدارک هیچ مشکلی ندارد.

مدیر بنادر و دریانوردی کیش افزود: این شناور پیش از این در مسیر کیش ـ چارک سیر می‌کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    0 0
    ساخت کدام کشور است ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس