تیم ملی والیبال ایران لهستان

تیم ملی والیبال ایران در هشتمین بازی خود در لیگ جهانی ۲۰۱۷ مغلوب لهستان شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایران در هشتمین بازی خود در لیگ جهانی والیبال 2017 در 3 ست متوالی و با نتایج 25 بر 17، 25 بر 18 و 25 بر 22 مغلوب لهستان شد. (خلاصه فیلم دیدار والیبال ایران و لهستان)

سعید معروف، امیر غفور، مسعود غلامی، محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی و مهدی مرندی (لیبرو) 6 بازیکن شروع کننده ایران در بازی مقابل لهستان در هفته سوم لیگ جهانی 2017 بودند. لهستان نیز در حالی وارد سالن اطلس شهر «ووچ» شد که بارتوژ کورک، قطر پاسور شاخص خود را به دلیل بیماری در اختیار نداشت. ست نخست این بازی فقط تا همان امتیازات اولیه مساوی پیش رفت و بازیکنان لهستان با دفاع و حملات بهتر توانستند بر بازی مسلط شوند. نتیجه این ست 25 بر 17 به سود لهستان بود و تنها 22 دقیقه طول کشید. بازیکنان ایران 10 امتیاز از اسپک، 2 امتیاز از دفاع روی تور و 5 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم لهستان هم 12 امتیاز از اسپک، 2 امتیاز از دفاع روی تور، 2 امتیاز مستقیم سرویس و 8 امتیاز از اشتباهات ایران در پایان ست اول به دست آوردند. دریافت اول نه چندان خوب، نقطه ضعف اصلی ایران در ست نخست بود.

در ست دوم به نظر می‌رسید بازیکنان ایران انگیزه لازم برای پیروز شدن را ندارند و سرمربی تیم نیز تمایل چندانی برای تعویض بازیکنان نشان نمی‌داد. در کنار این، سرویس‌های خوب بازیکنان لهستان و بازی پراشتباه‌تر ایران سبب شد تا ست دوم نیز در عرض 24 دقیقه با نتیجه 25 بر 18 به سود میزبان تمام شود. بازیکنان ایران در پایان ست دوم 20 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع روی تور و 8 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم لهستان هم 27 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع روی تور، 3 امتیاز مستقیم سرویس و 13 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

رضا قرا در ابتدای ست سوم جای امیر غفور را گرفت و سامان فائزی نیز به صورت ثابت به عنوان قطر محمد موسوی به کار گرفته شد ولی با این حال، بازیکنان ایران همچنان در مهار داوید کونارسکی 218 سانتیمتری با مشکل مواجه بودند. ست سوم هم با برتری 25 بر 22 لهستان به پایان رسید تا ملی پوشان ایران بازنده یک دیدار پر انتقاد باشند. تیم ایران با این شکست دیگر هیچ شانسی برای صعود به فینال این مسابقات ندارد.

تیم ملی ایران در نهمین و آخرین بازی خود در مرحله بین قاره‌ای لیگ جهانی والیبال از ساعت 19:55 امروز یکشنبه به مصاف روسیه می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس