مدیرکل امور مرزى وزارت کشور

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور کشته شدن یک صیاد بوشهری توسط گارد مرزبانی عربستان را تایید کرد و به ارائه جزئیات آن پرداخت.

به گزارش مشرق، مجید آقابابایی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با تایید کشته شدن یک صیاد ایرانی توسط گارد مرزبانی عربستان گفت: 2 قایق ایرانی که در حال ماهی‌گیری در آب‌های خلیج فارس بودند بر اثر امواج دریا از مسیر خود خارج می‌شوند.

وی افزود: بر این اساس و بدون تایید این مسئله که قایق‌های ایرانی وارد مرزهای عربستان شوند، تیراندازی از سوی گارد مرزبانی این کشور به سوی قایق‌های ایرانی صورت می‌گیرد و یک صیاد ایرانی بر اثر اصابت تیر به کمرش کشته می‌شود. 

 مدیرکل امور مرزی وزارت کشور تصریح کرد: این کار عربستان مطابق با اصول انسانی نبوده و حتی با فرض ورود قایق‌های ایرانی به مرزهای عربستان بر اثر امواج دریا آنها مجاز به شلیک به سوی قایق‌های ایرانی نبودند.

آقابابایی تصریح کرد: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم تا مشخص شود که آیا قایق‌های ایرانی وارد مرز عربستان شده بودند یا خیر. این کار عربستانی‌ها مطابق با اصول انسانی و دریانوردی نبوده است. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    52 2
    خدایا ذلت ایران تا کجا این مسئولان بی بخار تا کی میخوان به این روند ذلالت پذیریشون ادامه بدن
  • حمید IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    4 1
    هیچ دلیلی نداره الا دیپلماسی مضحک خنده!
  • کوروش IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    4 1
    دیگه کشته شدن ایرانیا به دست عربستانیا به یک امر عادی تبدیل شده.اصلا خودتونو ناراحت نکنین.عربستان ضحاک ماردوش شده و باید هرازچندگاهی چند ایرانی بیچاره قربانی افعیهای روی دوشش بشن.کاوه ما کی میاد و قسط رو برپا میداره ای خدا
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    3 1
    این است عزیز شدن پاسپورت های ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس