گل محمدی

سرمربی تیم تراکتورسازی حضور در تیم تراکتورسازی را باعث افتخار خود دانست.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در حاشیه نخستین جلسه تمرینی تیم تراکتورسازی برای لیگ هفدهم، اظهار داشت: باعث افتخار من است که در تبریز و تراکتورسازی کار می‌کنم. هر مربی دوست دارد و افتخار می‌کند که اینجا کار کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: من این افتخار را دارم که در خدمت هواداران پرشور تراکتورسازی باشم. با توجه به پیشنهادی که از تیم تراکتورسازی به من شد تصمیم گرفتم به تبریز بیایم و هدایت این تیم را بر عهده بگیرم. می‌دانیم که کار بسیار سختی داریم اما من اهل ریسک هستم. دوست داشتم در شهر تبریز کار کنم و چیزی که به من امید می‌دهد حضور پرشور هواداران است. آنها باعث دلگرمی ما هستند و امیدوارم منشاء خیر و برکت برای تراکتورسازی باشد. 

وی با اشاره به مشکلات تیم تراکتورسازی خاطر نشان کرد: مشکلات نقل و انتقالاتی که برای ما به وجود آمده و باعث شد نتوانیم بازیکن جدید به خدمت بگیریم کار ما را دشوار می‌کند، اما ما با داشته‌ها و بازیکنانی که از قبل هم در اینجا بودند کارمان را ادامه خواهیم داد. ما با اکثر بازیکنان سال گذشته خود برای تمدید قرارداد به توافق رسیدیم، البته بچه‌ها بزرگی کردند و در تراکتورسازی ماندند. کار ما سخت است اما الان یکی دو نفر تکلیف‌شان مشخص نشده است. ما با خالد شفیعی صحبت‌های زیادی انجام دادیم و من شخصاً امیدوارم که او با باشگاه به توافق برسد، باز هم می‌گویم با توجه به محدودیت‌هایی که داریم کارمان دشوار است. 

گل‌محمدی با بیان این که صبح امروز در تمرین تیم‌های پایه تیم تراکتورسازی حاضر شدم و بازی آنها را زیر نظر گرفته گفت: امید من به تیم‌های پایه باشگاه است، امروز عملکرد بازیکنان پایه تراکتورسازی را دیدم و 5،6 نفر از آنها را برگزیدم که قرار است این بازیکنان از فردا به تمرینات ما اضافه شوند. کار ما واقعا سخت است اما چیزی که به آن دل‌بسته‌ام حمایت هواداران است که من مطمئنم آنها قطعا از تیم‌شان حمایت خواهند کرد. من به یاد دارم که آنها همیشه حامی تیم‌شان بوده‌اند. آنها چه زمانی که تراکتورسازی باخته و چه زمانی که پیروز شده همیشه این تیم را تشویق کردند. نتیجه برای هواداران تراکتورسازی مهم نیست و همیشه از تیم‌شان حمایت می‌کنند. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره آخرین وضعیت محمد ایرانپوریان، تصریح کرد: او مشکلی از ناحیه زانو داشت و امروز هم به زانویش آمپور تزریق کرده، او باید استراحت کند و پایش را اصلاً تکان ندهد. فکر می‌کنم از فردا و یا پس‌فردا ایرانپوریان هم به تمرینات‌مان اضافه خواهد شد. 

وی در پاسخ به این سوال که تیم‌های پایه تراکتورسازی را چطور دیدید؟ گفت: آقای وطنی و دوستان‌شان زحمات‌ زیادی را در این چند سال برای تیم‌های پایه تراکتورسازی کشیده‌اند. این بازیکنان از رده نونهالان در تراکتورسازی بودند و اکثرشان بومی هستند. فکر می‌کنم این وظیفه ما است که به آنها بیشتر اهمیت بدهیم و نگاه بهتری به تیم‌های پایه و بازیکنان بومی داشته باشیم. قطعاً بازیکنانی از بین آنها برگزیده و در طول بازی‌ها هم جابه‌جایی خواهیم داشت. 6 نفر از تیم‌های پایه فردا به تیم بزرگسالان ملحق می‌شوند تا ترکیب تیم‌مان کامل شود. 

گل‌محمدی در مورد این که روز گذشته اعلام کرده بود هر بازیکنانی امروز در تمرین تراکتورسازی حاضر نشد دیگر بازیکن این تیم نیست و این که آیا حالا با توجه به عدم حضور بازیکنانی مثل خالد شفیعی تکلیف آنها چه خواهد بود؟ تصریح کرد: تنها بازیکنی که در تمرین امروز حاضر نشده خالد شفیعی است که او هم با ما قرارداد ندارد در مورد سینا عشوری هم ما به فیفا نامه زدیم و فعلاً منتظر پاسخ استعلام آنها هستیم. خالد شفیعی یک پیشنهاد خارجی دارد و روی آن فکرمی‌کند، امیدواریم که باشگاه بتواند با او به توافق برسد چون همان‌طور که گفتم همه بازیکنان با وجود شرایط سختی که داشتند بزرگی کردند و در تراکتورسازی ماندند. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره آخرین وضعیت محمدرضا اخباری که سربازی‌اش تمام شده و حالا بازیکن سایپا به حساب می‌آید یادآور شد: در مورد اخباری ما رایزنی و صحبت‌های لازم را انجام دادیم اما فکر می‌کنم نگهداشتن او و جلب رضایت باشگاه سایپا کار سختی است. 

وی درباره وضعیت دستیارانش گفت: تا آخر هفته یک مربی بومی به جمع ما اضافه خواهد شد، 2،3 گزینه برای این کار داریم اما اجازه بدهید تا زمانی که این موضوع مشخص نشده نام آنها را نگویم. مربی دروازه‌بانان ما هم یک برزیلی است که قبلاً در ایران کار کرده است، او سه‌شنبه شب به ایران می‌آید و از چهارشنبه در تمرینات حاضر می‌شود. 

گل‌محمدی حضور هواداران تیم تراکتورسازی را یک قوت قلب برای خودش و بازیکنانش دانست و خاطر نشان کرد: کار ما این است که با تمام وجود بازی کنیم، برخی از طرفداران تیم تراکتورسازی که با من در ارتباط هستند، فقط از من این را می‌خواهند که به بازیکنان بگویم با غیرت بازی کنند، نتیجه هرچه باشد مهم نیست. ما با تمام وجود کار می‌کنیم، وقت می‌گذاریم و در تمرینات شرکت می‌کنیم. در این میان سعی ما این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم. من به بازیکنانم امیدوارم و همچنین روی یار دوازدهم هم حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود او برای محمدرضا اخباری با علی دایی صحبت تلفنی انجام داده است، گفت: از طرف باشگاه تراکتورسازی به سایپا نامه‌زدیم و سعی می‌کنیم رضایت آنها را برای صدور رضایت‌نامه محمدرضا اخباری جلب کنیم. من در روزهای گذشته تلاش کردم که با علی‌آقا (دایی) صحبت کنم اما موفق نشدم. امیدوارم رضایت باشگاه سایپا را جلب کنیم و اخباری را با توجه به شرایط سختی که داریم برای یک سال دیگر در تراکتورسازی نگهداریم.

پس از پایان صحبت‌های گل‌محمدی، کاظم محمودی سرپرست تیم تراکتورسازی اعلام کرد: خالد شفیعی پیش از اینکه به کره‌جنوبی برود، به باشگاه تراکتورسازی خواهد آمد تا صحبت‌های پایانی را با او انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم با این بازیکن به توافق برسیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس