کد خبر 738537
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
دوناروما

مدیر ورزشی باشگاه میلان تاکید کرده این تیم هر کاری که می توانسته برای حفظ دروازه بان جوان خود کرده است.

به گزارش مشرق، ماسیمو میرابلی در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه های ایتالیا عنوان کرده میلان پیشنهاد سرسام آوری به دوناروما ارائه کرده بوده و از تصمیم این بازیکن ناراحت شده است.

مینو رایولا، ایجنت دوناروما ۱۸ ساله روز پنج شنبه در جلسه با سران میلان اعلام کرد که این بازیکن قصد تمدید قرارداد خودش با میلان که در سال ۲۰۱۸ به پایان می رسد را ندارد. 

میرابلی به نشریه کوریره دلو اسپورت گفته:ما می خواستیم دوناروما را به سمبلی برای هواداران مان تبدیل کنیم. جیانلوئیجی از همه شرایط لازم برخوردار بود. می خواستیم بازوبند کاپیتانی را به او بدهیم و حقیقتا با توجه به سنش و شرایط میلان پیشنهاد سرسام آوری به او ارائه کردیم. از تصمیم دوناروما ناراحت شدیم اما این خبر که من و رایولا با هم درگیر شدیم صحت ندارد. ما با هم دست دادیم و به راه خودمان رفتیم. طبیعتا مثل هواداران از تصمیم دوناروما ناراحت شدیم و با تمام احترام به او و رایولا می گویم که هر کسی می تواند تصمیمی که فکر می کند درست است را بگیرد. حالا باید به دنبال دروازه بانی که در حد میلان باشد بگردیم. 

میرابلی درباره تمایل رئال مادرید به جذب دوناروما و صحبت های مدیرکل یوونتوس مبنی بر آمادگی این تیم برای جذب این دروازه بان ۱۸ ساله گفت:اگر رونالدو می خواهد رئال را ترک کند و آن ها هم به جذب دوناروما علاقه دارند، ما آماده صحبت با فلورنتینو پرز هستیم. از صحبت های ماروتا تعجب نکردم. او در بازار نقل و انتقالات تبحر زیادی دارد. فعلا اتفاق خاصی رخ نمی دهد. سران باشگاه گفتند پیشنهادهایی که برای دوناروما ارائه می شود را قبول نکنیم. او فروشی نیست.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس