پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات قدم های مثبتی در جهت تقویت خطوط مختلف خود برداشته ولی هنوز مشخص نیست این تیم از سوی فیفا مجوز نقل وانتقالات دارد یا نه!

سرویس ورزش مشرق – پرداخت نشدن حق و حقوق بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس در دوره های قبلی همچنان گریبانگیر این تیم است. بدهی هایی که با شکایت های مکرر از باشگاه، در دادگاه فیفا پرونده های متعددی برای این مجموعه ایجاد کرده که تبعاتش می تواند باعث دردسرهای تازه ای برای این تیم شود.

بر اساس این گزارش، با بررسی شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات تا اینجای کار می توان تا حدودی دریافت که پرسپولیس در چه شرایطی بسر می برد.

*۴ بازیکن در لیست ورودی

گادوین منشا گلزن نیجریه ای فصل پیش پیکان اولین خرید پرسپولیس بود که به عنوان سهمیه خارجی غیر آسیایی به این تیم پیوست. سیامک نعمتی هم از پیکان شاگرد برانکو شد. شجاع خلیل زاده از سپاهان با پرسپولیس قرارداد بست و شایان مصلح از سپیدرود رشت به عنوان سهمیه لیگ یکی آخرین نفری بود که تا اینجا پرسپولیسی شده است. این نفر آخر را استقلال هم می خواست که در نهایت قرمزها او را به تور انداختند. البته فرشاد هاشمی، هافبک طراح تیم سیاه‌جامگان هم که سهمیه زیر ۲۳ سال به حساب می‌آید، با حضور در باشگاه پرسپولیس با این تیم به توافق رسید.

*۵ بازیکن در لیست خروجی

در این میان ۵ بازیکن هم از لیست پرسپولیس خارج شدند. سروش رفیعی که به قطر رفت. سامان نریمان جهان، رضا کرملا چعب، شهاب کرمی و حامد آقایی هم از پرسپولیس جدا شدند تا لیست پرسپولیس ۵ جای خالی داشته باشد.

*استقبال از بازگشت نوراللهی

احمد نوراللهی که برای سپری کردن دوران خدمت سربازی اش راهی تراکتورسازی شده بود با رو کردن مدرکی تازه از حضور مادرش در مناطق جنگی، دنبال ۶ ماه کسر از خدمت است تا با ۶ ماه کسر از خدمت قبلی اش که به خاطر عضویت فعال در بسیج بود و ۵، ۶ ماه اخیر که در تراکتورسازی حضور داشته کارت پایان خدمتش را بگیرد و از ابتدای فصل بعد در پرسپولیس بازی کند. برانکو با توجه به جدایی رفیعی و آسیب دیدگی کمال به بازگشت این بازیکن نیاز جدی دارد.

*عالیشاه و یک دلخوری تا بازگشت!

به گزارش مشرق، امید عالیشاه هم علاوه بر سند حضور فعال در بسیج و سپری کردن حدود ۵، ۶ ماه از دوران خدمتش در تراکتور سازی به تازگی مدرکی از حضور پدرش در مناطق جنگی در شهر سنندج رو کرده و مسئولان تراکتورسازی در این باره هم گفته اند اگر مستندات ارائه شده به اداره نظام وظیفه محرز شود قطعا او هم می تواند کارت پایان خدمتش را دریافت کند. اما به یاد داریم زمان جدایی عالیشاه، مسئول نقل و انقالات پرسپولیس درباره نحوه جدایی این بازیکن اعلام کرد "عالیشاه خائن است که بدون اطلاع با ما دفترچه خدمت گرفت" از این رو مدیران باشگاه دنبال حل این موضوع هستند. گرچه در پست عالیشاه امیری و مسلمان بازی می کنند و شاید برانکو هم اصراری بر بازگشت عالیشاه نداشته باشد.  

*کامیابی نیا قول تمدید داد!

یکی از مهمترین نفرات مدنظر برانکو برای تمدید قرارداد کمال کامیابی نیاست. او که هنوز دوران نقاهت مصدومیتش را سپری می کند این روزها با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی به تنهایی در حال انجام تمرینات اختصاصی است و این را می توان به مثابه نشانه هایی بر سر تمدید قراردادش با پرسپولیس دانست. ضمنا او به مسئولان باشگاه قول داده که در نهایت با تیمش تمدید می کند.

*برانکو با قدرت می ماند

برانکو ایوانکوویچ و کادر فنی اش هم که با این تیم یک سال دیگر قرارداد دارند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. سرمربی کروات پرسپولیس برنامه های روزها و هفته های آینده اش را هم با باقری و دیگر دستیارانش هماهنگ و طراحی کرده و با قدرت از حالا به فکر لیگ و دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

*تشکیک در باز بودن پنجره نقل و انتقالاتی!

با وجود ۱۲ شکایت رسمی از باشگاه پرسپولیس در دادگاه cas فیفا هنوز این تشکیک درباره باز شدن یا نشدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در تابستان وجود دارد. تعداد کلی این شکایتها ۱۶ مورد بود که در این ماه ها باشگاه با پرداخت ۴ بدهی این تعداد را به ۱۲ عدد تقلیل داد اما از این ۱۲ مورد ۴ مورد به ژوزه و ۳ دستیارش در کادر فنی پرسپولیس مربوط می شود که هنوز نسبت به رفع شکایت شان خبر تازه ای نیامده است.

*سازمان لیگ قراردادی ثبت نکرده است

با توجه به اتفاقاتی که درباره دو باشگاه تراکتورسازی و استقلال در نیم فصل لیگ شانزدهم رخ داد کمیته تعیین وضعیت سازمان لیگ به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده مادامی که نامه رسمی فیفا در ارتباط با صدور مجوز برای فعالیت در فصل نقل و انتقالات را ارائه نکنند هیچ قراردادی برای این تیم ثبت نمی شود! از این رو هیچ یک از ۴ بازیکن جدید پرسپولیس نتوانسته اند قراردادشان را با این تیم ثبت رسمی کنند. از طرفی باشگاه هم با علم به این موضوع مجوز خروج و رضایتنامه بازیکنان لیست خروجی اش را به طور قطع صادر نکرده تا در صورت وقوع هر اتفاقی بتواند از نیروهایی که داشته استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    9 91
    نریمان جهان! عجب خریدی داشت برانکارد!
    • ناصر IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
      5 4
      این بازیکن مصدوم بود تراکتوری ها کلاه گشادی سر پرسپولیس گذاشته بودن..
    • IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
      6 30
      چرا نداشته باشه . از جیب عمش خریده دیگه . گور پدر بیت المال
  • علی کریمی IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    44 4
    واقعا شرم آوره پرسپولیس قهرمان لیگ ایران باید لنگ 800 هزار دلار باشه تا محروم نشه!!! همین الوحده امارات قهرمان لیگ امارات که پرسپولیس حذفش کرد و البته العین یکی از تیم های این لیگ هست 35 میلیون دلار قیمت بازیکنانش بود تقریبا هم قیمت کل لیگ 130 میلیارد تومنی ایران!!..این حرف کاملآ غیر منطقی و حتی خنده دار هست که باشگاه نباید بدهی خارجی و داخلی داشته باشه تا ثبت کنیم!! هر سال همه باشگاه های ایران با بستن تیم جدید و قرار دادهای جدید کلی بدهی ایجاد می کنن بازیکنان که مفتی در لیگ بازی نمی کنه؟ پس هیچ باشگاهی نباید اصلا قرار دادی ببنده!.خود استقلال این فصل با افشاگری نصیر زاده مدیران عامل گسترش سپاهان ذوب آهن و نفت.. به 5 بازیکن با پیشنهادهای بالای 1.6 قرار داد بستن پولشون هم نقدی نبود و چکی بود این اسمش بدهی نیست!!!؟ جباروف و دو بازیکن خارجی دیگه به غیر پادوانی و مگویان و جانواریو جدیدا ایرانی شدن که قرار دادشون ثبت میشه؟سازمان لیگ اگر قرار داد منشا و بقیه بازیکنان پرسپولیس رو ثبت نکنه مسئولیت هر نتیجه ای در نیمه نهایی آسیا آنهم جلوی نماینده عربستان با حضرات سازمان لیگ هست...
  • s,s IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    5 78
    با پول بیت المال مسلمین سایت راه انداختین شدین دستگاه تبلیغاتی یک تیم خاص حرامتون باشه به حق این ماه مبارک
    • محمد IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
      3 3
      فازت چه داداش؟؟؟؟ :)
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
    2 3
    نويسنده استقلاليه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس