رقه.jpg

نیروهای دموکراتیک کرد در غرب شهر رقه، مواضع خود را در محله « رومانیه» تثبیت کرده اند و در تلاش هستند محله « البرید» را به کنترل خود درآورند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شهر رقه حاکیست، عملیات نیروهای دموکراتیک کرد در محورهای مختلف علیه عناصر تروریستی ادامه دارد. روز گذشته در محور شرقی، حملات تروریست ها در محله « سینا» دفع شد.

عملیات در شرق این محله ادامه دارد و نیروهای دموکراتیک کرد تاکنون ۳۵ درصد از این محله را از اشغال عناصر تروریستی خارج کرده اند اما تا لحظه تنطیم این خبر به مرکز محله نرسیده اند.

نیروهای دموکراتیک کرد در غرب شهر رقه، مواضع خود را در محله « رومانیه» تثبیت کرده اند و در تلاش هستند محله « البرید» را به کنترل خود درآورند. در گام نخست پیشروی ها، بخش غربی این محله از وجود تروریست ها پاکسازی شد و نیروهای کرد توانستند خود را به مدرسه « رازی» برسانند.
 

**برای مشاهده جزئیات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**


در بخش جنوبی محله « البرید» تعدادی از ساختمان های مجتمع مسکونی « الفرات» از  اشغال تروریست ها خارج شده است. ۵۴ تن از تروریست ها در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند.

« بوستان استقلال، مسجد فرقان و میدان مزرعه»، مناطقی دیگری هستند که در محله البرید به کنترل نیروهای دموکراتیک کرد درآمده است. پیشروی ها به سمت ساختمان اطلاعات و مناطق بستان البیضا، مجتمع مسکونی الحرفیین و التامینات ادامه دارد. در حال حاضر، ۷۰ درصد محله البرید به طور کامل پاکسازی شده است. به گزارش مشرق، عملیات پاکسازی محله « حطین» در مقطع فعلی متوقف شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
    1 1
    شکست داخلی ایران حتمی است نابود هستی مشرق
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
      0 0
      شکست و نابودی مال شما تروریستها و ارباباتونه بی صفت
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
    1 0
    این تحریمها مادر تحریمهاست این را بنده نمی گویم بلکه آقای فواد ایزدی که از منتقدین سرسخت برجام است می گوید این تحریمها ان قدر شدید است که تا کنون بر ضد هیچ کشوری پیاده نشده است چرا؟ هیچ کشوری نیروی نظامی کشوری دیگر را ذیل یک گروه تروریستی قرار نداده بود که برای اولین بار اتفاق افتاد؟ در این تحریمهای جدید کسانی که برای دور زدن تحریمها همکاری کنند مثل تحریمهای قبلی دیگر جریمه نمی شوند بلکه به لیست تحریم اضافه می شوند، در این تحریمها حتی نهادهای داخلی و دولتی نیز اگر با سپاه همکاری کنند جریمه می شوند یعنی تحریمها فقط شامل مرزهای بیرون از ایران نمی شود و شامل داخل ایران نیز می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس