تحولات عراق - الزنجیلی

در این عملیات نیروهای واکنش سریع و پلیس فدرال از جنوب بیمارستان جمهوری، مواضع تروریست ها را در محله « باب السنجار» هدف قرار می دهند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از  غرب شهر موصل حاکیست، نیروهای عراقی پس از تثبیت مواضع در محله « الزنجیلی»، از ساعتی قبل عملیات جدیدی را علیه عناصر تروریستی داعش در دو محله « باب السنجار و الشفاء» آغاز کردند.

در این عملیات نیروهای واکنش سریع و پلیس فدرال از جنوب بیمارستان جمهوری، مواضع تروریست ها را در محله « باب السنجار» هدف قرار می دهند.

**برای مشاهده جزئیات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از شکسته شدن خطوط دفاعی تروریست ها در این محله خبر داد و گفت: در حال حاضر بخش غربی محله باب السنجار از وجود عناصر تروریسی پاکسازی شده است.

وی با بیان این که در جریان درگیری ها در غرب این محله، ۳۰ تروریست به هلاکت رسیدند، افزود: نیروهای عراقی در این محور در حال تثبیت مواضع هستند. براساس این گزارش محله باب السنجار دروازه شمالی برای ورود به محله موصل قدیم به شمار می آید.

از سویی دیگر درگیری ها در  شمال محله الشفاء همچنان در جریان است؛ تروریست ها با انفجار تعداد زیادی از خودروی انتحاری درصدد هستند از پیشروی نیروهای عراقی جلوگیری کنند. استفاده گروه تروریستی داعش از شهروندان به عنوان سپر دفاعی بر پیچیدگی عملیات افزوده است.

به گزارش مشرق، با پاکسازی محله های الشفاء و باب السنجار، فقط محله موصل قدیم در غرب شهر در اشغال تروریست ها باقی خواهد ماند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
    3 0
    اقا مشرق پس نقشه وعکست کو
    • US ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
      1 0
      گذاشتند که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس