سردار پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اشراف اطلاعاتی گسترده در مرزهای جنوبشرق کشور رمز موفقیت در مقابل دشمنان است.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپورفرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش هم‌اندیشی سران طوایف که با حضور جمعی از مسؤلان کشوری و استانی و سران طوایف و معتمدان شیعه و سنی  سیستان و بلوچستان،  در حسینه عاشقان ثارالله در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست، استکبار جهانی دست روی نقطه‌ای گذاشته است تا سرمایه‌های مناسبی که در جامعه اسلامی وجود دارد را از بین ببرد.

وی افزود: داعش و استکبار جهانی توسط خود مسلمانان از بین بردن  سرمایه‌های مادی و انسانی  را مورد هدف قرار داده است.

فرماند نیروی زمینی سپاه بیان کرد: دشمن برای نفوذ در بین مردم و مسؤلان بسیار تلاش می‌کند که باید بسیار هوشیار باشیم.

سردار پاکپور افزود: داخل کشور ما این وحدت وجود دارد و این چند مورد حرکات تروریستی مربوط به هیچ قوم و مذهبی نیست.

وی تاکید کرد: در جنوب شرق کشور امنیت ما در مرزها توسط مردم تامین می‌شود و همین اقدام مورد هجوم دشمن قرار گرفته است زیرا این کار سبب انسجام و وحدت بین مردم و مسؤلان شده و دشمن این را نمی‌خواهد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان با وحدت و انسجامی که دارند، از ناامنی در منطقه جلوگیری می‌کنند، گفت: اشراف اطلاعاتی در منطقه گسترده جنوب شرق کشور یکی از رمزهای موفقیت در مقابل دشمنان است.

سردار پاکپور خطاب به سران طوایف بیان کرد: اتحاد و انسجام و وحدت خود را به سطح مطلوب رسانده تا کسی نتواند در میان شما تفرقه ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت در سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب  است، گفت: مردم این منطقه همکاری بسیار خوبی با مسؤلان امنیتی در تامین امنیت دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس