کد خبر 734857
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۹
حسین شمسیان

این حکم یک معنی مهم و کلیدی دیگر هم دارد.اگر به کسی بر نخورد، این فرمان یعنی رهبری دانشجوی دلسوز و تازه کار را از خیلی ها،با شعور تر،دغدغه مند تر ، کاری تر و با عرضه تر می بیند.

به گزارش مشرق، حسین شمسیان در کانال تلگرامی خود نوشت:

فرمایش آقا در دیدار دانشجویی خیلی مهم و واجد معانی زیادی بود. چند نکته در این باب چنین است:


 ۱- بدون تعارف،اولین معنی، بی فایده بودن عملکرد ساختارهای عریض و طویل فرهنگی است. مجموعه هایی که قرار بود حاصل طراحی آنها، پرورش نیروی انقلابی و متعهد بشود. صدا و سیما، شورای عالی انقلاب فرهنگی ، شورای عالی فضای مجازی، سازمان تبلیغات اسلامی، قرارگاه فلان و تشکیلات بهمان و...اینها با همه کارهایشان ، نتوانسته اند چنین ساختاری طراحی کنند.


 ۲-بدنه حزب اللهی، اغلب می اندیشد که در« آن بالا» یا در «آن پشت» یعنی در همان جاهایی که اسم بردم، اندیشمندانی در حال طراحی برای حفظ دستاورد های انقلابند!چون چنین فکر می کنند،دست روی دست گذاشته، منتظر فرمانند! البته یواشکی عرض کنم ،خیلی ها هم هستند که تنبلی خودشان را پشت بی عملی آن مرکز پنهان می کنند!


 ۳-همزمان با آن عملکرد و این تصور، دشمن بیکار نیست و لحظه به لحظه پیش می آید و تلفات میگیرد. صدای فرمانده به رزمنده وسط میدان نمیرسد. هشدار ها و تشر های مکرر و پی در پی جواب نداده و حتی برخی پنهانی، دل به دشمن داده اند!


 ۴-این حکم یک معنی مهم و کلیدی  دیگر هم دارد.اگر به کسی بر نخورد، این فرمان یعنی رهبری دانشجوی دلسوز و تازه کار را از خیلی ها،با شعور تر،دغدغه مند تر ، کاری تر و با عرضه تر می بیند.


 ۵-مثل جنگ نظامی،این فرمان یعنی هرکس با هر هنری که دارد ،بهترین راه را برای حمله به«دشمن» پیدا کند و منتظر هیچ کس نماند.بگذار ژنرال ها،ژنرالی بکنند، شما کار دشمن را یکسره کنید.


 ۶-ضرورت تمرکز  حملات به  دشمن،ممکن است برخی را به این مسیر سوق دهد که هر حرکتی را مخالف فلان شخص و بهمان مجموعه معرفی کنند و به معارضه با آن بر خیزند! حتی برخی را به تشکیل«قرار گاه آتش به اختیار» تشویق کند! یک افسر وسط میدان نباید توجه کند، حق ندارداسلحه اش را از جهت دشمن منحرف کند.


 ۷-این بالاترین هزینه ای است که یک فرمانده می دهد.اگر آنها که  مجوز گرفته اند از این فرصت تاریخی استفاده نکنند، هم هزینه گزاف و سنگین رهبری را جبران نکرده اند، هم فرصتی تاریخی سوخته و هم آینده را از دست داده اند.


 ۸-این فرمان پیش از این فقط یکبار صادر شده و آن افراد با سربلندی و آبرو از این آزمون بیرون آمدند. روزهای آغازین جنگ، وسعت جنگ بگونه ای بود که ساختار ارتش آن روز جوابگو نبود. هسته های پراکنده ولی متحد المرکز «جنگ های نا منظم» شکل گرفت. شهید چمران، شاهرخ ضرغام و خیلی از فرماندهان امروز سپاه و ارتش با این هسته ها همکاری کردند، شهرهای مهمی حفظ شد و  عملیات های بزرگی از دل همین تشکیلات و تجربیات ارزشمند رقم خورد.


آنها آبرو داری کردند و نامشان برای همیشه در تاریخ قرین افتخار شد.امید که افسران کنونی هم چنین شوند.

 یک نکته اضافه


جماعتی هرزه دهان، فرمان آقا را به هرج و مرج، بگیر و ببند، کشتار(!) هنرمندان و قتل های زنجیره ای(که از قضا در دوره اصلاحات اتفاق افتاد)، اسید پاشی و... ربط می دهند! اینان همانند که قرآن در حقشان می فرماید:«فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا» هرکاری کنیم و هرچه بگوئیم، اینان همینند. اهمیتی ندهید که می فرماید:


مه فشاند نور و سگ عو عو کنند
هر کسی بر طینت خود می تند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    8 24
    مرحبا به جناب شمسیان.حق مطلب را به نیکی ادا کردید.البته تخریبگران در این میانه ممکن است فرمان فرمانده جان بر کف انقلاب یعنی حضرت آقا (حفظه الله) را همچون دیگر فرامین انقلابی و اصولی ایشان یا به طاق نسیان کوبیده و یا اینکه آنرا منحرف و یا حتی علیه اصول انقلاب بکار برند.لذا لازم است هر سرباز وسط میدان ضمن اقدام به عمل مستقل نگاهش را از انگشت اشارت فرمانده کل قوا لحظه ای بر ندارد چرا که ممکن است بازی را در میدانی انجام دهد که مد نظر دشمنان کینه توز انقلاب است.
    • غریبانه IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 16
      دوستانی که مجوز «آتش به اختیار» دارند فقط دقت کنند، فعال بودن و نتیجه گرفتن در جهاد فرهنگی نورانیت میخواهد. اگر با خدا دوست نباشید و اگر نماز شب و دعا نداشته باسید کارها و حرفها و حرکتهایت اثری ندارد. حمله را با ذکر یا زهرا و یا حسین شروع کنید. یا حسین شهید
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      3 11
      صبر کنید. خبرهای مهمی در پیش است
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 13
      باید آماده جهاد بزرگ شویم. این فقط مقدمه بود برای محک زدن. حسینیان آماده باشید. یا حق
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      11 1
      خخخخخ
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      8 2
      عشق اول نمود آسان..... ولی افتاد مشکلها
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    4 24
    تحلیل خیلی خوب و کاملی بود دوستان برادرا ! آتش به اختیار یعنی رهبر دیگه هیچ امیدی به بعضی دستگاه ها نداره میگه اونا به دیپلماسی خودشون سرگرم باشن شما کار خودتون بکنید الله اکبر فرمان صادر شده افسران جنگ نرم بسیج مردمی رو راه اندازی کنید بیایید خودمون شروع کنیم جمع بشیم و انقلابی گری رو به سران کشور معرفی کنیم الان همون موقعی هست که تو شعارهامون میگفتیم واای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد اینم یه جور حکم جهاده بسم الله القاصم الجبارین !
    • حمید IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      5 7
      بنده با شما موافقم ولی به قول شهید چمران میگویند تقوا از تخصص لازم تر است آن را می پذیرم اما من میگویم هر کس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست نکته اصلی تر اینکه به غیر از سپاه ( صدا و سیما، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و ... ) هم عملکرد خوبی ندارند و همه از آنها بسیار ناراضیند آنها رو چه باید کرد آیا این فرمایش آقا به این نهادها هم بر میگرده
  • US ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    3 17
    از چه می ترسند دوستان؟ آتشی مفسدین از آن ترس دارند اگر روشن شود دمار از روزگار مفسد و دزد و جاسوس در خواهد آورد. اما فعلا موقع نرسیده
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      1 7
      چه عجب یکی جرات کرد و حق گفت
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      6 1
      عشق اول نمود آسان..... ولی افتاد مشکلها
  • عبدالله RU ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    2 17
    امکانات، پول، اختیارات و نفوذ در دست آنهاست. من با دست خالی چه کنم وقتی هم کاری انجام می دهیم و می فهمند از هزار راه چوب لای چرخ می گذارند. آن که در جنگ آتش می کند به اختیار لااقل فشنگ و تفنگ دارد. همه ابزار ها را گرفته اند و ما مانده ایم با دلی پرخون و چشمی اشکبار و نگاهی به حسرت که چرا جایگاه های فرهنگی انقلاب به دست نامحرمان و نما اهلان افتاده است.
    • حسین IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      2 9
      توکل بر خدا کار فرهنگی بدون پول هم می شود کرد
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    4 16
    کی میشود رهبر عزیزمان حکم تیکه تیکه کردن دزدها و نفوذی ها و مفسدین را بدهند. اینها کشور را غرق در فساد میکنند تا کسی از حق و حقوق نجومی و دزدیه ایشان سوال نکند. من منتظر دستور رهبر و انتقام خون شهدا هستم . آماده.
  • رسولی US ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    4 17
    "جماعتی هرزه دهان، فرمان آقا را به هرج و مرج، بگیر و ببند، کشتار(!) هنرمندان و قتل های زنجیره ای(که از قضا در دوره اصلاحات اتفاق افتاد)، اسید پاشی و... ربط می دهند." اری برای رد گم کنی و انحراف موضوع این کارها را میکنند
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 9
      افرین. این جو سازی ها برای رد گم کردن است. میدانند رهبری چه گفت اما میخواهند رد گم کنند
  • US ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    3 5
    "امکانات، پول، اختیارات و نفوذ در دست آنهاست.' نه عزیزم ما دنیا دوست رفاه طلب و کم کار شده ایم. نامه تمام
  • مهدی IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    2 6
    دوست عزیزمون اشتباه دارد میرود. برادر من رهبر از دست شما حزب اللهی ها و ارزشی ها دلگیر است . کم کاری کرده اید. مخصوصا فرماندهان شما. و الا که از اول هم به این انگلیسیها و نفوذی ها امیدی نبود
    • یک ایرانی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 7
      آفرین. ما کم کاری کرده ایم . باید بپا خیزیم و تلاش کنیم مثل زمان جنگ. اما اکثرا بی خیال هستیم
    • یس IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 7
      موافقم
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 6
      احسنت
  • جنبش سبز IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    7 10
    این آقا شمسیان حزف مفت زده. ما کشور شما را به آتش خواهیم کشید. مسجد ها و حسینه ها باید تعطیل و منبرها و هیئت ها و پرچمها خاموش، و زنان باید بی حجاب شوند.
    • یس IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 8
      برو بچه جون
    • جمیل IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 7
      شما خودتان را جمع کنید ... و ما ...
    • جمیل IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 7
      برو بمیر.
    • بی طرف IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 9
      متاسفم . زنان ایرانی حجاب را دوست دارند و با حرف شما فاسد نمیشوند
    • خفه کار کن IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 7
      خفه کار کن
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    1 7
    جلال آل احمد عبارتی دارد به این مضمون که «سیاستمداران مهمان تاریخ هستند و هنرمندان میزبان آن» این برادرتان تعبیر «آتش به اختیار» رهبری را اینگونه می‌فهمد که میزبان به مروّت و معرفتِ مهمان دل نبندد و خود چاره‌ای کند
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    1 10
    آتش به اختیار یعنی مقاومت یعنی حفاظت از مردمی بی دفاع در برابر هجون پنهان و آشکار. سند 2030 را بخوانید . آموزش همجنس بازی زنان و مردان در مدارس را ببینید. فیلمهای بی ناموسی اخیر را ببنید. مراکز فساد و فحشا را ببینید. اختلاس ها و دزدی ها در این گونه جوامع پیگری نخواهد شد چون جوان ما دنیال فساد و مواد . ... است
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    1 6
    جلال آل احمد عبارتی دارد به این مضمون که «سیاستمداران مهمان تاریخ هستند و هنرمندان میزبان آن» این برادرتان تعبیر «آتش به اختیار» رهبری را اینگونه می‌فهمد که میزبان به مروّت و معرفتِ مهمان دل نبندد و خود چاره‌ای کند
    • یک ایرانی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      1 7
      پرسش مهم از سند 2030: چرا در سند 2030 به جای واژه sex به معنای جنسیت از واژه gender استفاده شده است:⁉️‼️ برای این منظور در فرهنگ لغات مختلف بررسیکردم تا فرق این دو واژه مشخص شود: در فرهنگ آنلاین آکسفورد چنین معنی شده است Gender Either of the two sexes (male and female), especially when considered with reference to social and cultural differences rather than biological ones. The term is also used more broadly to denote a range of identities that do not correspond to established ideas of male and female. From هر یک از زن و مرد خصوصا هنگامی که اختلاف آنها در اجتماع و فرهنگ ها مد نظر باشد نه از لحاظ بیولوژیکی با تحقیقی در اینترنت متوجه شدم که در جهان تعداد زیادی gender وجود دارد که معروف ترین آنها LGBT است که مخفف (Lesbian , Gay, Bisextual,transgender ) همانطور که به معنای gender توجه می کنیم در leabian یک مونث در نقش زن و دیگری در نقش مرد است .(همجنس بازی زنان) و در Gay یک مذکر در نقش زن و دیگری در نقش مرد است.(همجنس بازی مردان) در یک مقاله 17 gender معرفی شده است ( 17 sexualities and gender identities you may not have heard of: From ) همچنین برای تعریف دقیق واژه ها می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید تحت عنوان Comprehensive* List of LGBTQ+ Vocabulary Definitions - See more at: http://itspronouncedmetrosexual.com/2013/01/a-comprehensive-list-of-lgbtq-term-definitions/#sthash.SpsUILe7.lSLzrzk1.dpuf پس هنگامی که از یکسان سازی حقوق بین gender ها صحبت می شود منظور تنها زن و مرد بیولوژیک نیست منظور تمامی gender های موجود می باشد. واژه دوم inclusive است به معنی لغوی جامع اما یک تعریف در فرهنگ لغت آکسفورد نظر من را جلب نمود: 1.3 Not excluding any section of society or any party involved in something. From خیلی واضح گفته شده که هیچ بخشی از جامعه را مستثنی و محروم نکند یعنی قوانین باید یکسان باشد به طوری که تمام فرقه ها از لحاظ عقیدتی ک
    • یک ایرانی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      1 6
      پرسش مهم از سند 2030: چرا در سند 2030 به جای واژه sex به معنای جنسیت از واژه gender استفاده شده است:⁉️‼️ برای این منظور در فرهنگ لغات مختلف بررسیکردم تا فرق این دو واژه مشخص شود: در فرهنگ آنلاین آکسفورد چنین معنی شده است Gender Either of the two sexes (male and female), especially when considered with reference to social and cultural differences rather than biological ones. The term is also used more broadly to denote a range of identities that do not correspond to established ideas of male and female. From هر یک از زن و مرد خصوصا هنگامی که اختلاف آنها در اجتماع و فرهنگ ها مد نظر باشد نه از لحاظ بیولوژیکی با تحقیقی در اینترنت متوجه شدم که در جهان تعداد زیادی gender وجود دارد که معروف ترین آنها LGBT است که مخفف (Lesbian , Gay, Bisextual,transgender ) همانطور که به معنای gender توجه می کنیم در leabian یک مونث در نقش زن و دیگری در نقش مرد است .(همجنس بازی زنان) و در Gay یک مذکر در نقش زن و دیگری در نقش مرد است.(همجنس بازی مردان) در یک مقاله 17 gender معرفی شده است ( 17 sexualities and gender identities you may not have heard of: From ) همچنین برای تعریف دقیق واژه ها می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید تحت عنوان Comprehensive* List of LGBTQ+ Vocabulary Definitions - See more at: http://itspronouncedmetrosexual.com/2013/01/a-comprehensive-list-of-lgbtq-term-definitions/#sthash.SpsUILe7.lSLzrzk1.dpuf پس هنگامی که از یکسان سازی حقوق بین gender ها صحبت می شود منظور تنها زن و مرد بیولوژیک نیست منظور تمامی gender های موجود می باشد. واژه دوم inclusive است به معنی لغوی جامع اما یک تعریف در فرهنگ لغت آکسفورد نظر من را جلب نمود: 1.3 Not excluding any section of society or any party involved in something. From خیلی واضح گفته شده که هیچ بخشی از جامعه را مستثنی و محروم نکند یعنی قوانین باید یکسان باشد به طوری که تمام فرقه ها از لحاظ عقیدتی ک
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    2 6
    جلال آل احمد عبارتی دارد به این مضمون که «سیاستمداران مهمان تاریخ هستند و هنرمندان میزبان آن» این برادرتان تعبیر «آتش به اختیار» رهبری را اینگونه می‌فهمد که میزبان به مروّت و معرفتِ مهمان دل نبندد و خود چاره‌ای کند
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      1 6
      تمام. افرین. باید خود چاره ای کنیم
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      1 6
      وقتی مقامات به فکر نیستند باید خود چاره ای کنیم
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    1 6
    خطاب به سپاه و بسیج عرض میکنم. کم کاری از شماست. آتش به اختیار یعنی شما هم خوب کار نمیکنید و ضعیف عمل کرده اید . اکنون نوبت حزب الله است که خودش به میدان بیاید
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    1 6
    خداوند خود پشت و پناه رزمندگان ایران در داخل و خارج باشه. دمتون گرم
    • بی خبر IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      0 5
      اللهم صلی علی محمد و ال محمد
  • ث IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    1 9
    من مي گم شما اينقدر به مغزت فشار نيار ديگه از يه بچه هم بپرسي میداند انگلیسی ها در ایران نفوذ کرده و میخواهند فرهنگ و شرف سرزمین ایران را نابود کنند. از آموزش همجنس بازی در مدارس گرفته تا آوردن ... از ......به شهرهای بزرگ برای جذب جوانان دختر و پسر و توزیع مواد مخدر و .... همه را سرگرم میکنند و کسی هم پیگیری حقوقهای نجومی و اختلاس صندوق فرهنگیان و دزدی ها و ... آنها نشود
    • بی خبر IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      6 0
      اقا این سند 2030 را دقیق توضیح بدهید لطفا
    • یک ایرانی IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      0 5
      پرسش مهم از سند 2030: چرا در سند 2030 به جای واژه sex به معنای جنسیت از واژه gender استفاده شده است:⁉️‼️ برای این منظور در فرهنگ لغات مختلف بررسیکردم تا فرق این دو واژه مشخص شود: در فرهنگ آنلاین آکسفورد چنین معنی شده است Gender Either of the two sexes (male and female), especially when considered with reference to social and cultural differences rather than biological ones. The term is also used more broadly to denote a range of identities that do not correspond to established ideas of male and female. From هر یک از زن و مرد خصوصا هنگامی که اختلاف آنها در اجتماع و فرهنگ ها مد نظر باشد نه از لحاظ بیولوژیکی با تحقیقی در اینترنت متوجه شدم که در جهان تعداد زیادی gender وجود دارد که معروف ترین آنها LGBT است که مخفف (Lesbian , Gay, Bisextual,transgender ) همانطور که به معنای gender توجه می کنیم در leabian یک مونث در نقش زن و دیگری در نقش مرد است .(همجنس بازی زنان) و در Gay یک مذکر در نقش زن و دیگری در نقش مرد است.(همجنس بازی مردان) در یک مقاله 17 gender معرفی شده است ( 17 sexualities and gender identities you may not have heard of: From ) همچنین برای تعریف دقیق واژه ها می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید تحت عنوان Comprehensive* List of LGBTQ+ Vocabulary Definitions - See more at: http://itspronouncedmetrosexual.com/2013/01/a-comprehensive-list-of-lgbtq-term-definitions/#sthash.SpsUILe7.lSLzrzk1.dpuf پس هنگامی که از یکسان سازی حقوق بین gender ها صحبت می شود منظور تنها زن و مرد بیولوژیک نیست منظور تمامی gender های موجود می باشد. واژه دوم inclusive است به معنی لغوی جامع اما یک تعریف در فرهنگ لغت آکسفورد نظر من را جلب نمود: 1.3 Not excluding any section of society or any party involved in something. From خیلی واضح گفته شده که هیچ بخشی از جامعه را مستثنی و محروم نکند یعنی قوانین باید یکسان باشد به طوری که تمام فرقه ها از لحاظ عقیدتی ک
  • بی بی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    1 8
    اتش به اختیار یعنی برادران سکوت حرام است. یعنی ای آزادگان اگر دین ندارید آزاد مرد باشید وبببنید چه دارد بر سر این کشور میآید
  • جوان IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    1 7
    متاسفانه بسیجیان خواب هستند و نمیبنند چه میگذره در کشور. اختلاس و دزدی از یک طرف و سرگرم کردن ملت و جوانان درفساد از طرفی دیگر
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      0 8
      نگو. میگیرنت ها
    • یک IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      1 7
      متاسفانه درست میگه. ما اکثرا خواب هستیم و مشغول خودمان.
  • جوان IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    0 7
    خطاب به سپاه و بسیج عرض میکنم. کم کاری از شماست. آتش به اختیار یعنی شما هم خوب کار نمیکنید و ضعیف عمل کرده اید . اکنون نوبت حزب الله است که خودش به میدان بیاید
  • چمران IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    1 9
    قصه قتلهای زنجیره‌ای، بازی سازمانهای اطلاعاتی و با اجرای تیمی از اصلاح‌طلبان برای از بین بردن توان اطلاعاتی ایران بود. . موفق هم بود
  • سعید IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    1 11
    آتش به اختیار یعنی مقاومت یعنی حفاظت از مردمی بی دفاع در برابر هجون پنهان و آشکار. سند 2030 را بخوانید . آموزش همجنس بازی زنان و مردان در مدارس را ببینید. فیلمهای بی ناموسی اخیر را ببنید. مراکز فساد و فحشا را ببینید. اختلاس ها و دزدی ها در این گونه جوامع پیگری نخواهد شد چون جوان ما دنیال فساد و مواد . ... است
    • بی خبر IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      0 10
      آفرین. مردم گناهی ندارند. مسئولان کم کار و بی خ یال شده اند. همه در فکر خوش گذرانی و تفریح و حقوقو آنچانی و ..
    • بی خبر IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      0 9
      موفق باشید . خوب گفتی
  • ص م IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    2 7
    بهتر نیست به جای این گمانه زنی ها از خودمان شروع کنیم. چه کار کرده ایم برای کشور بزرگ شیعه. چه کار کرده ایم برای تنها امید آزادگان و عدالت دوستان ایران و جهان. چرا سکوت کرده ایم؟ چرا سرگرم خودمان و نان و آب هستیم و نمیبینم چه اتفاق هایی در ایران دارد می افتد. بچه های انقلابی کجا رفتند. راه شهدا چه شد؟
    • یک دوست IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 9
      آفرین
    • بی خبر IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      2 9
      باید منتظر خبرهای مهمتر باشیم. راه را گم کرده ایم رهبری عزیز ما را بیدار کرد. آماده شویم برای دفاع از انقلاب و میهن
  • سید IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    2 8
    باید عزا به پا کنیم . کشور شیعه دنیا این چنین غرق در فساد شود . مسئولان یا خواب هستند و یا مامور
  • یک دوست IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    3 9
    باید از خودمان شروع کنیم. مشکل اصلی خود ما حزب الهی ها هسیتم. چرا دیگر دغدغه های شهدا را نداریم. چرا عمل خودمان را درست نمی کنیم. چند نفر نماز شب میخوانیم؟ چند نفر درد مشترک جامعه را درد مند هستیم؟
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    0 8
    پرسش مهم از سند 2030: چرا در سند 2030 به جای واژه sex به معنای جنسیت از واژه gender استفاده شده است:⁉️‼️ برای این منظور در فرهنگ لغات مختلف بررسیکردم تا فرق این دو واژه مشخص شود: در فرهنگ آنلاین آکسفورد چنین معنی شده است Gender Either of the two sexes (male and female), especially when considered with reference to social and cultural differences rather than biological ones. The term is also used more broadly to denote a range of identities that do not correspond to established ideas of male and female. From هر یک از زن و مرد خصوصا هنگامی که اختلاف آنها در اجتماع و فرهنگ ها مد نظر باشد نه از لحاظ بیولوژیکی با تحقیقی در اینترنت متوجه شدم که در جهان تعداد زیادی gender وجود دارد که معروف ترین آنها LGBT است که مخفف (Lesbian , Gay, Bisextual,transgender ) همانطور که به معنای gender توجه می کنیم در leabian یک مونث در نقش زن و دیگری در نقش مرد است .(همجنس بازی زنان) و در Gay یک مذکر در نقش زن و دیگری در نقش مرد است.(همجنس بازی مردان) در یک مقاله 17 gender معرفی شده است ( 17 sexualities and gender identities you may not have heard of: From ) همچنین برای تعریف دقیق واژه ها می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید تحت عنوان Comprehensive* List of LGBTQ+ Vocabulary Definitions - See more at: http://itspronouncedmetrosexual.com/2013/01/a-comprehensive-list-of-lgbtq-term-definitions/#sthash.SpsUILe7.lSLzrzk1.dpuf پس هنگامی که از یکسان سازی حقوق بین gender ها صحبت می شود منظور تنها زن و مرد بیولوژیک نیست منظور تمامی gender های موجود می باشد. واژه دوم inclusive است به معنی لغوی جامع اما یک تعریف در فرهنگ لغت آکسفورد نظر من را جلب نمود: 1.3 Not excluding any section of society or any party involved in something. From خیلی واضح گفته شده که هیچ بخشی از جامعه را مستثنی و محروم نکند یعنی قوانین باید یکسان باشد به طوری که تمام فرقه ها از لحاظ عقیدتی ک
  • یک ایرانی اصیل IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    2 12
    یا حسین. آماده جهاد و شهادتیم. چه راه فرهنگ و چه در راههای دیگر. چه فرقی میکندو هدف نجات کشورمان است و بس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس