کد خبر 734601
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۳
ویتامین

ویتامین ها به سم زدایی بدن و خروج هر آن چه که بدن به آنها نیاز ندارد، کمک می کنند و همچنین مواد مغذی بیشتری را از غذای مصرفی شما دریافت کرده و به انرژی خالص تبدیل می کنند.

به گزارش مشرق،  هنگامی که موضوع حفظ یک سبک زندگی سالم مطرح می شود، جنبه های مختلفی مد نظر قرار می گیرند. ورزش منظم، یک رژیم غذایی سالم و خواب کافی از اجزا اصلی یک سبک زندگی سالم هستند. اما موارد کوچک دیگری مانند مصرف ویتامین ها نیز وجود دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند. 
 
به گزارش"هلو گیگلز"، با مصرف ویتامین های درست، بخشی از مواد مغذی مورد نیاز بدن برای ارائه عملکرد درست را تامین می کنید و با شرایطی مانند کمبود انرژی در طول روز مواجه نمی شوید. در قرص های ویتامین نیروی زیادی نهفته است و آغاز مصرف آنها می تواند با تجربه چند تفاوت در بدن همراه باشد، که البته بیشتر آنها مثبت هستند. 
 
در طول روز پر انرژی‌تر خواهید بود 
با تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن این امکان برای شما فراهم می شود تا عملکردی در بالاترین سطح ممکن داشته باشید. 
 
به صورت مختصر حالت تهوع را تجربه می کنید 
این یکی از عوارض جانبی شایع در میان افرادی است که قرص های ویتامین را مصرف می کنند، اما حالت تهوع به طور معمول از عوارض جانبی مصرف ویتامین ها با معده خالی یا مصرف ویتامین های نادرست است. ویتامین ها را به جای یک لیوان آب یا یک فنجان قهوه همراه با یک وعده غذایی مصرف کنید. اگر حالت تهوع از بین نمی رود نیز مصرف نوع دیگری را مد نظر قرار دهید. 
 
غذای بیشتری تبدیل به انرژی می شود 

ویتامین ها به سم زدایی بدن و خروج هر آن چه که بدن به آنها نیاز ندارد، کمک می کنند و همچنین مواد مغذی بیشتری را از غذای مصرفی شما دریافت کرده و به انرژی خالص تبدیل می کنند. البته این به معنای آن نیست که هر آن چه را دوست دارید مصرف کنید و انتظار داشته باشید که ویتامین ها آنها را به چیزی خوب تبدیل کنند. شما همچنان باید یک رژیم غذایی متعادل را دنبال کنید. 
 
حافظه کوتاه مدت تقویت می شود 
مطالعات نشان داده اند که مصرف روزانه ویتامین ها می تواند به بهبود حافظه کوتاه مدت کمک کند. بر همین اساس، می توانید مصرف مولتی ویتامین ها را مد نظر قرار دهید زیرا عملکرد کاری شما را بهبود می بخشند. 
 
از عضلاتی قوی‌تر بهره‌مند می شوید 
ویتامین D یک ماده مغذی موثر در بهبود قدرت عضلانی است، در نتیجه، با مصرف منظم مکمل های درست تمرینات قدرتی شما می توانند نتیجه چشمگیری را به همراه داشته باشند. یافتن یک ورزشکار حرفه ای که روزانه از ویتامین ها استفاده نمی کند بسیار دشوار است. 
 
از پوستی سالم‌تر برخوردار خواهید شد 
هنگامی که تمامی ویتامین های مورد نیاز بدن را دریافت کنید، پوست نیز به طور موثرتر روند ترمیم و بازسازی خود را دنبال می کند. ویتامین های بسیاری مانند C و E وجود دارند که نقش آنها در بهبود ظاهر پوست و کمک به حفظ شادابی و جوانی آن ثابت شده اند. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    0 0
    هلو ی گیگلز دارای چه ویتامینی هست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس