حسین دهباشی

بودجه موسسه نشر آثار امام (ره) با مدیریتِ یادگارِ یادگارِ گرامیِ رهبر فقیدِ جمهوری اسلامی (به تنهایی و صرف نظر از بودجه ابنیه و حرم امام راحل) ۵۷ ملیارد تومان در سال است.

به گزارش مشرق، حسین دهباشی (مستند ساز و تاریخ نگار، و سازنده فیلم انتخابانی حسن روحانی در انتخابات ۹۲) در کانال تلگرامی خود نوشت: بودجه موسسه نشر آثار امام (ره) با مدیریتِ یادگارِ یادگارِ گرامیِ رهبر فقیدِ جمهوری اسلامی (به تنهایی و صرف نظر از بودجه ابنیه و حرم امام راحل) ۵۷ ملیارد تومان در سال است.

 تقریبا برابر با مجموع بودجه سازمان‌ اسناد ملی ایران، سازمان تالیف کتب دانشگاهی، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و همه رایزنی‌های فرهنگی سفارتخانه‌های ایران در سراسر جهان.

کسی یادش می‌آید که آخرین اثر مستند، فیلم داستانی یا دستِ کم کتابِ درخورِ اعتنایی که توسط این موسسه تهیه یا چاپ شده است کِی بوده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
    4 0
    واقعا دولت به چه حقی سعی در ساخت مصنوعی فرهنگ دارد؟ این بودجه های فرهنگی چند هزار میلیاردی که بر هزینه کرد آن هم هیچ نظارتی نیست ایا اگر خرج کار آفرینی و ساخت زیر ساخت در نقاط محروم می شد اثر تبلیغی بیشتری برای اسلام نداشت؟ چرا فکر می کنید که اگر چند هزار میلیارد پول ملت فقیر را خرج این امور به اصطلاح فرهنگی بکنید باعث گسترش اسلام می شوید؟ با این کار فقط ریشه اسلام را می کنید و بس.
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
    4 0
    يه بلندگو و سايه بان هم نميتونه تو مراسم ارتحال امام درست كنه. واقعا تاسف داره
  • آگاه IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    5 0
    البته این بودجه فقط بودجه ای است که از دولت میگیرد! والا در آمد آستان مقدس امام خمینی با توجه به رانتی که در دولت اصلاحات بدست آورده، مالک زمینهای بسیاری در شهر آفتاب شده که برآورد دارائی آن بالغ بر هزاران میلیارد تومان میباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس