کد خبر 731001
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان، گفت: اگر مجمع عمومی سازمان لیگ حالت فرمایشی به خود بگیرد از عضویت در آن صرفنظر می‌کنم.

به گزارش مشرق، سعید آذری در مورد برگزاری جلسه مجمع عمومی سازمان لیگ، اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد که رئیس فدراسیون فوتبال هم در آن شرکت کرد. در این جلسه یک بار دیگر مشخص شد که حرف اول و آخر را در فوتبال مسائل مالی و اقتصادی می‌زند و فوتبال هم توانایی تولید پول را دارد. 

وی افزود: قصد دارم نامه‌ای کارشناسانه و سرگشاده خطاب به رئیس جمهور محترم بنویسم و در آن از رئیس جمهور محترم بخواهم که حقوق جامعه فوتبال را استیفا کند. فوتبال اکنون بزرگترین سرگرمی برای همه اقشار و به خصوص جوانان است و اوقات فراغت آنها را به بهترین شکل پر می‌‌کند و تضمین‌کننده سلامت روح و روان و جسم مردم جامعه است. اهالی فوتبال نیز اکنون مطالبه‌ای دارند و از رئیس جمهور محترم که بالاترین مقام اجرایی کشور است می‌خواهم که به دنبال مطالبه جامعه فوتبال باشد. ایشان رئیس جمهور ورزش‌دوست هستند و قطعاً رأی دهندگان به ایشان از کمک به فوتبال خوشحال خواهند شد. رئیس جمهور محترم می‌تواند سازوکار قانونی برای حق پخش تلویزیونی فوتبال را حل کند و حتی اگر نیاز به فتوای مقام معظم رهبری بود دولت و رئیس جمهور محترم در این زمینه پیشقدم شوند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد عضویت اعضای جدید مجمع عمومی سازمان لیگ، عنوان کرد: بالاترین مقام اجرایی هر ساختاری مجمع عمومی آن سازمان خواهد بود و اعضای مجمع باید در سیاست‌گذاری‌های کلان نقش داشته باشد و اگر مجمع عمومی سازمان لیگ حالتی فرمایشی به خود بگیرد من قطعاً از عضویت در آن انصراف می‌دهم. اکنون که پایان سال مالی سازمان لیگ است این سازمان موظف است صورت‌های مالی و گزارش حسابرس را به اعضای مجمع  ارائه کند. باید کاری قانونمند انجام شود. با همه احترامی که به جناب آقای بهاروند رئیس محترم سازمان لیگ که دوست خوب من است قائلم اگر مجمع بخواهد حالت فرمالیته داشته باشد در آن حضور پیدا نمی‌کنم.

وی افزود: به اعضای جدید هم خوشامد می‌گویم، نصیرزاده از مدیران آشنا به قوانین است و در تیم سپاهان هم جناب محسن طاهری جایگزین باقریان شدند و ایشان هم می‌تواند به مجمع کمک کند. از رضاییان هم شناخت زیادی ندارم و به رأی مجمع احترام می‌گذارم.

آذری در مورد وضعیت انتخاب سرمربی و بازیکنان ذوب‌آهن برای فصل ‌آینده، گفت: جای نگرانی وجود ندارد، سه‌، چهار بازیکن تیم ملی جوانان هم به  جمع ذوب‌آهن  اضافه می‌شوند و من منتظر ابلاغ هیأت مدیره هستم تا کار را برای مذاکره با بازیکنان و اقدام‌های دیگر تیم فوتبال آغاز کنم.

وی در مورد اظهارات رضا شکاری مبنی بر اینکه او با رستوف قرارداد امضا کرده، گفت: شکاری بازیکن توانمندی است و باشگاه ذوب‌آهن هم این توانایی را دارد که این بازیکن را به باشگاه‌های بزرگتر از رستوف منتقل کند. بازیکنان تیم پرتغال در جام جهانی جوانان همگی از تیم‌‌های مطرح اروپایی مثل بنفیکا آمده بودند و رضا شکاری هیچ چیز از آنها کمتر نداشت. اگر باشگاه رستوف بخواهد به چنین فعالیت‌هایی در فوتبال ما ادامه بدهد من حرف‌های زیادی برای گفتن دارم. به شکاری توصیه می‌کنم برای انتخابش عجله نکند. یک جلسه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم تشکیل می‌شود که ما از حق و حقوق خود دفاع خواهیم کرد از جناب آقای بهاروند هم تشکر می‌کنم که با شهامت اشتباه زیرمجموعه‌اش را پذیرفت و اینکه نامه کمیته انضباطی به دست ما نرسید و فقط نماینده رضا شکاری در آن جلسه حضور داشت. اکنون قرار است جلسه‌ای دیگر در این مورد برگزار شود. به نظر من رستوف در فوتبال ما بازیکن‌دزدی می‌ کند و با رؤیای بازی در تیم‌های اروپایی بازیکنان مستعد ما را جذب خودش می‌کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: متأسفانه با وجود عملکرد خوب تیم ملی جوانان ما در جام جهانی انتقادهای غیرمنصفانه‌ای از این تیم انجام می‌شود و برخی ‌آرزوی قهرمانی تیم ملی ایران را در جام جهانی داشتند در حالی که باید خواسته‌های ما منطقی باشد. من به این تیم و بازیکنان و کادر فنی‌اش در جام جهانی نمره قبولی می‌دهم. 

آذری در مورد جدایی مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن، گفت: با او جلسه‌ای برگزار کردیم و نقطه نظراتش را گرفتیم. آنچه مسلم است اینکه پیشنهاد باشگاه استقلال به تبریزی با پیشنهاد مالی ذوب‌آهن به این باشگاه فاصله فاحشی دارد و تبریزی به من گفت که با توجه به این اختلاف فاحش ممکن است از تیم ما جدا شود. باشگاه ذوب آهن بر اساس بودجه‌ای که دارد برای هر بازیکنی سقف پرداختی تعیین خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    1 1
    شما بی عرضه تشریف دارید مردم چه کنند؟؟؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس