کد خبر 730962
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
سید حسن خمینی

جامعه ورزش و جوانان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان ورزش با حجت الاسلام سیدحسن خمینی یادگار امام راحل در حسینیه جماران دیدار کردند.

به گزارش مشرق، در این دیدار وزیر ورزش و جوانان خطاب به سیدحسن خمینی گفت: بخشی از شادی و نشاط مردم، تلاش ورزشکاران و پیشکسوتان عزیز بوده است. 

در این دیدار  محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی، مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال، محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون‌جانبازان و معلولین، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، امیر عابدینی عضو کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال، علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق استقلال و... حضور داشتند.
ابراهیم جوادی از پیشکسوتان کشتی گفت: امام عزیز ورزشکاران را دوست داشت و هنوز جمله تاریخی من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم در اذهان ما باقی مانده است.
محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین نیز گفت: ما یاد گرفتیم از امام که می‌توانیم به هرقله افتخاری برسیم. نفس امام یک انقلاب را به وجود آورد.
مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال نیز  اظهار داشت: ما مسیحیان، امام خمینی(ره) را همیشه دوست داشتیم و برایمان بسیار عزیز هستند. حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی یادگار امام راحل هم همیشه حامی ورزش بوده اند.
در پایان این دیدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، پیراهن شماره 20 تیم ملی فوتبال را به سیدحسن خمینی اهدا کرد.

در ادامه این دیدار صمیمانه حجت الاسلام والمسملین سید حسن خمینی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران گفت:ورزش پهلوانی و قهرمانی ریشه در ورزش همگانی دارد. این ورزش به شرطی ریشه می دواند که بتوانیم فرهنگ ورزش را در همه اقشار جامعه گسترش دهیم.

به وزارت ورزش و دولت می گویم که برای تضمین آینده ورزش همگانی و قهرمانی، باید توجه به ورزش آموزشگاهی را وجهه همت قرار دهیم؛ هرگاه به ورزش در آموزشگاهها توجه شده، تیم های باشگاهی قوی پدید آمده است. -ورزش نشاط و سلامت فردی و اجتماعی به ارمغان می آورد و بازدهی کارها را بالا می برد.
مسئولان هرچقدر در این حوزه هزینه کنند، چند برابر هزینه را در سایر بخش ها از جمله سلامت، پیشگیری از بزهکاری و... کم می کنند. 
اگر بازیکن در آن لحظه ای که خشم تمام وجودش را بگیرد، بر سر نفس خود امیری کند مرد است. قدرت سلطه بر نفس خویش را بالا ببریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس