کد خبر 730836
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
image.png

امروزه که عصر تکنولوژی و ارتباطات می باشد دانشجویان با مراجعه به این سایت می توانند با جهان در ارتباط باشند و مقالاتی که در کشورهای مختلف دنیا نگارش شده را دانلود نموده و مطالعه نمایند.

مقاله های مختلفی با موضوع های مختلفی در جهان نگارش می شوند که هریک هدفی را دربرداند و هدف همه مقاله ها افزایش دانش وپیشرفت سطح علمی آن کشور می باشد و هرچه مقالات بین المللی و معتبر کشور زیاد باشد ،آینده علمی کشور روشن تر خواهد بود. مقالات ISI  از جمله مقالات معتبر دنیا می باشد که  دانشجویانی که قصد ورود به مقطع دکتری را دارند برای تقویت رزومه تحصیلی خود  به اموزش مقاله نویسی در این زمینه می پردازند و بعد از اتمام دوره، مقاله ISI ارائه می دهند.البته ممکن است  یک سالی مقاله در لیست  ISI قرار بگیرد و درسال بعد از لیست خارج شود.

سایت مقاله از سایتهای معتبر ی که میتوان  انواع مقاله دانلود کرد

امروزه که عصر تکنولوژی و ارتباطات می باشد دانشجویان با مراجعه به این سایت می توانند با جهان در ارتباط باشند و مقالاتی که در کشورهای مختلف دنیا نگارش شده را دانلود نموده و مطالعه نمایند و از نظرات محققان جهان هم در مورد موضوع مورد نظر آگاه باشند.همچنین تحقیق خود را انجام دهند.

امروزه زمان امر مهمی می باشد و همه کارها از پرداخت قبوض و مسافرت  و .... در نظر بگیرید تا مقاله نویسی  در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود و جقدر خوب است که این سایت  دانلود مقاله انگلیسی کار پژوهش را برای دانشجویان و محققان آسان نموده است.

سایت مقاله با نظم خاصی مقاله های خود را در سایت قرار داده  که دسترسی پژوهشگران و دانشجویان آسان باشد و مطمئناً  از سایت دانلود مقاله دست خالی بر نمی گردید فقط کمی صبر و حوصله داشته باشید و با دقت موضوع خود را در این سایت جستجو نمایید.

سایت مقاله با استفاده از تجربه و تخصص فارغ التحصیلان و کارشناسان موسسه  ،مقاله های تخصصی و مفیدی را در سایت برای دانلود گنجانده است.پس شک نکنید و وارد سایت شوید.

برای ترجمه متون انگلیسی خود می توانید به سایت خدمات پارس 68 مراجعه نمایید و با اطمینان کامل متون خود را به این موسسه بسپارید که برآورد قیمت  شود.

اگر فردی بعد از دریافت قیمت و زمان ترجمه،بابت کیفیت کار سختگیری نماید ،موسسه تعداد محدودی از صفحات متن را به صورت نمونه ترجمه  می کند و در صورت تأیید مشتری،کل متن را ترجمه می نماید .موسسه حتی کار خود را تضمین می نماید یعنی در صورت مشاهده اشکلات نگارشی ودستوری ترجمه ،متن  را دوباره ترجمه می نماید و تحویل مشتری می دهد.

موسسه قیمت متفاوتی را برای انواع ترجمه  ها در نظر گرفته است  :

برای انجام ترجمه انگلیسی به فارسی باید دارای مهارت و تجربه کافی بود

ترجمه تخصصی توسط مترجمین متخصص انجام میپذیرد . به این صورت که هر مقاله بر اساس موضوع خود دسته بندی میشود و به مترجمی که رشته تحصیلی مرتبط با موضوع مقاله داشته باشد داده میشود. این فرآیند باعث میشود تا ترجمه ای روان تر و تخصصی تر ارائه گردد.

خدمات ترجمه پارس 68 در گروه های علوم پایه،علوم انسانی، فنی مهندسی،گروه هنر و گروه کشاورزی  ترجمه  انجام می دهد و برای همه گروه های ذکر شده مترجم نخصصی را شامل می شود و ترجمه سایت و انواع بروشورها و کاتولگ ها نیز جزء سفارشات موسسه می باشد.

کسی که ترجمه خود را به شرکت بسپارد مطمئناً پشیمان نخواهد شد و حتما به دوستان و همکاران خود این موسسه را جهت کار ترجمه، پیشنهاد می کند.

دانشجویانی  هم هستند که کتاب مرجع  را  ترجمه می کنند یا برای امتحان پایان ترم خود یا به عنوان رزومه تحصیلی خود و از آنجایی که ترجمه کتاب کاری بس دشوار است با مراجعه به خدمات ترجمه پارس 68  ترجمه با کیفیتی را داشته باشند.

**این محتوا تبلیغاتی است**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس