کد خبر 730774
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
نورافکن

کاپیتان تیم جوانان ایران گفت: تیم جوانان این قدر خوب بود که توقعات را از خود بالا برد.

به گزارش مشرق، امید نورافکن درباره عملکرد تیم جوانان در رقابت های جام جهانی عنوان کرد:می توانم بگویم به نظر شخص خودم تورنمنت خوبی را سپری کردیم. فکر می کنم پس از بازی اول و دوم توقعات از تیم بالا رفت. 19 بازیکن از این تیم جزو تیم های لیگ برتر هستند و این جزو پوئن های تیم بود.

وی ادامه داد:حذف ما از این مسابقات به ما لطمه روحی زد. پس از بازی اول صعودمان را قطعی می‌ دانستیم که به هر حال رخ نداد.کادر فنی دلیل این اتفاق را بهتر از ما می داند و حتما بازی ها را می بینند و بهتر نظر می دهند.

کاپیتان تیم جوانان ایران افزود: سطح بازی های جام جهانی خیلی بالا بود و خدا را شکر جام را خوب شروع کردیم. در بازی دوم، ما دو بر صفر مقابل زامبیا پیش بودیم اما یک دفعه بازی عوض شد و تنبیه شدیم. یک توانی هم گذاشتیم که به بازی برگردیم.یک توپ در بازی مقابل زامبیا به تیر دروازه خورد و گل نشد. آن بازی را باختیم و سعی کردیم در مسابقه با پرتغال نتیجه بگیریم. با مساوی هم صعود می کردیم اما یک بر صفر جلو افتادیم. متاسفانه در این بازی هم شکست خوردیم اما از نظر من  ساختار دفاعی مان خیلی خوب بود.می توانم بگویم در فاز دفاعی تیم ما جزو تیم های خوب تورنمنت بود.

نورافکن خاطرنشان کرد: در ادامه راه ما تیم های امید و ملی را داریم و در باشگاهها هم هستیم.سطح بازی در جام جهانی با سطح فوتبال کشورمان خیلی فرق می کرد و تجارب ارزشمندی را برای مان به همراه داشت. برای مثال به نظر من 11 بازیکن پرتغال خیلی در سطح بالایی بازی می کردند و درصد مالکیت کمی به ما می دادند.برد مقابل کاستاریکا خیلی شیرین است و همیشه در ذهن ما می ماند.تیم های ایران همیشه سعی می کنند به جام جهانی بروند اما این تیم این قدر خوب بود توقعات بالا رفت و مردم به فکر حضور در پلی آف بودند.من در پیام هایی که مردم برای بازیکنان تیم ایران می گذاشتند این را فهمیدم که چقدر از فوتبال ما توقع بالا رفته است.به طور حتم با نمایشی که این تیم ارائه داد نسل جدیدی به فوتبال ایران معرفی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس