آیت الله نوری همدانی نمایه

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ با فرهنگ و دین و حتی ایرانی‌بودن ما ناسازگار بوده و یک نفوذ جدی است، گفت: وقتی انسان فصل‌های این سند را می‌خواند بسیار متأثر می‌شود.

به گزارش مشرق به‌نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی مازندران اظهار داشت: کار فرهنگی مهم‌ترین قسمت یک جامعه است که دارای ظرافت خاصی است. اگر انسان جامعه را براساس دین، تقوا و تعالیم اهل‌بیت(ع) فرهنگ‌سازی کند به‌یقین آن جامعه سعادتمند خواهد شد.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: کشوری که با فرهنگ اسلام و اهل‌بیت (ع) و فرهنگ جهاد و شهادت باشد هیچ‌گاه روی ذلت را نخواهد دید و امام راحل با همین فرهنگ توانستند این انقلاب را به‌ثمر برساند. دشمن نیز تمام تلاشش بر این است که به فرهنگ حمله کند تا از ریشه به انقلاب و عقاید مذهبی ما آسیب برساند.

وی با اشاره به سند 2030 گفت: بنده در این مدت بارها عرض کردم از افراد مطلع و کارشناسان دعوت کردم تا موضوع را تشریح کنند، وقتی انسان فصل‌های این سند را می‌خواند بسیار متأثر می‌شود که چه کسی حاضر به پذیرش این سند خواهد شد.

آیت‌الله نوری همدانی افزود: چرا بعضی از آقایان، منتقدین به این سند را بی‌اطلاع می‌دانند، این سند بافرهنگ و دین و حتی ایرانی بودن ما ناسازگار است، این‌یک نفوذ جدی است و توجیهاتی که آقایان می‌کنند قابل‌قبول نیست. بنده به‌جد از مسئولان می‌خواهم این سند با دقت بررسی شود، شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش مجلس و همه نمایندگان ورود پیدا کنند تا هیچ‌چیزی که با دین و انقلاب منافات دارد صورت نگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    8 5
    آقا کجای کارید داره اجرا میشه؟! یه سری به کتاب سواد رسانه دبیرستانیها بزنید ببینید تصویر زن عریان رو چاپ کرده اند(خالکوبی بکهام)!
    • محمد IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
      2 0
      مهم! اسم رمز " از2030 کوتاه نمیام" را دهان روحانی انداختن برای: 1. قدرتنمایی در برابر نظام تا بدون معطلی تاییدش کنه شورای نگهبان! 2. اذهان عمومی از پرونده افساد انتخاباتی منحرف بشود تا بتونن مثل برجام جمعش کنن! تصمیم فردای شورای نگهبان برای آینده نظام خیلی مهمه
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    3 1
    من معلم پرورشی دادم را به کجاببرم ساعات پرورشی را به کتابی با محتوای ضعیف اختصاص دادند سال گذشته هم تدریس همان را به مشاورین دادند عملا تربیت دینی وسیاسی دانش اموزان را دارند تعطیل میکنند سال سوم متوسطه اول هم که اصلا درسی با موضوع پرورشی یا سبک زندگی ندارد درحالیکه در این سن که قدیم به حق به ان راهنمایی میگفتند نوجوان نیاز شدید به رفع شبهات وتحکیم پایه های اعتقادی دارد من مطلع دارم میگویم به والله فساد اخلاقی زیر پوستی ایمان نوجوانانمان را نوجوانان مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها را دارد تهدید جدی میکند ای علما به داد اسلام برسید ای اقایان به داداسلام برسید رفت از دست اسلام......به والله مسئولیم ....
  • سربدار IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    4 0
    درود بر آیت الله نوری همدانی دست این خلایق بر دامنتان وضعیت خیلیس وخیم است یک کاری بکنید یک سخنرانی آتشین انجام دهید مثل حضرت امام در سال های42 43
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    4 0
    از مراجع عظام تقلید خواهشمند یم همچون میرزای شیرازی که فتوا به حرمت تنباکو داد درباره این سند ننگین حرکت انقلابی انجام دهند!
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    6 0
    در کشوری که نیروهای امنیتی و اطلاعاتیش در خواب عمیق بسر میبرند ظهور این پدیده ها دور از انتظار نیست . چرا کسی از وزیر اطلاعات در مورد این اتفاق احمقانه توضیح نمی خواهد ؟
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
      2 0
      با شما موافقم و از سربازان گمنام امام زمان عج گلایه مند .
  • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    4 0
    با تشکر از اظهار نظر صریح آیت الله نوری همدانی و درخواست از سایر مراجع عظام تقلید برای نشان دادن واکنش جدی به این مسئله که خطر آن از حمله اتمی هم بیشتر است. شاید بهتر باشد برای اعتراض به این مسئله مانند دوره قاجار بروند و در سفارت خانه روسیه یا انگلیس بسط بنشینند؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس