وزیر

شنیده‌ها حاکی از آن است که سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد تا پایان کار دولت یازدهم در این وزارتخانه ماندنی است.

به گزارش مشرق، سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد در دولت یازدهم از افرادی است که بارها برای نماندن در این سمت استعفا داده و چه در زمان علی جنتی وزیر سابق و چه اکنون صالحی امیری خبرهایی مبنی بر رفتن او شنیده می‌شود.

بر اساس این گزارش، این اخبار در نمایشگاه سی ام کتاب تهران هم پررنگ‌تر به نظر می‌رسید و همواره مطرح می‌شد که در دوره آتی نمایشگاه صالحی در ارشاد نخواهد بود.

در پی انتشار اخبار ضد و نقیض چند وقت اخیر فرهاد تیمورزاده مدیر انتشارات تیمورزاده نیز در کانال تلگرامی خود دراین باره نوشت: «زمزمه هایی به گوش می رسد که آقای دکتر سیدعباس صالحی عزم خود را بر ترک معاونت فرهنگی و تنها گذاشتن ناشران، جزم کرده‌اند.

برای من و بسیاری که دوران سیاه و تلخ آقای دری را درک کرده ایم، خبر تاسف بار و ناراحت کننده ای است. معاون فرهنگی متین، مودب، صادق و صالحی که آرامش را در جامعه نشر حاکم کرد و مشی ستودنی خود را به بدنه معاونت فرهنگی نیز انتقال داد. نظیر وی را در این سال ها ندیده ایم، ای کاش تا پایان دولت تدبیر و امید، تنهایمان نگذارد. کاری باید کرد.» 

این گزارش اضافه می‌کند برای جانشینی سید عباس صالحی نام‌های گوناگونی شنیده می‌شود اما شنیده‌ها حاکی از آن است که معاون وزیر تا مرداد ماه که زمان رسمی پایان دولت کنونی است در اتاق طبقه سوم وزارت ارشاد ماندنی است و احتمالا در دولت بعدی حضور پیدا نخواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس