پرچم آمریکا

دانش آموزان یک مدرسه در نیوجرسی حاضر نشدند با پل رایان، رئیس کنگره آمریکا عکس بگیرند.

 به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینترنتی ای بی سی، نیمی از دانش آموزان کلاس هشتمی یک مدرسه در نیوجرسی حاضر نشدند با پل رایان، رئیس جمهوری خواه کنگره آمریکا عکس بگیرند.


گفته شده است این اتفاق در سفر روز پنجشنبه رئیس کنگره آمریکا به نیوجرسی و دیدار وی از یک مدرسه روی داده است و افزون بر دانش آموزان، والدین آنان نیز بر سر این موضوع که این کاری مناسب بود یا نه، اختلاف دارند؛ اختلافی که جامعه آمریکا را نیز دچار شکاف کرده است.


زمانی که رایان تصمیم گرفت عکسی یادگاری با دانش آموزان این مدرسه بگیرد، حدود صد نفر از دانش آموزان کلاس هشتم که تقریبا نیمی از دانش آموزان این مقطع مدرسه را تشکیل می دادند، حاضر نشدند با وی عکس بگیرند.

برخی از دانش آموزان که حاضر نشدند با وی عکس بگیرند گفته اند برای آنان اصلا مهم نیست که وی رئیس کنگره آمریکاست و علت حضور نیافتن آنان سیاست هایی است که به باور این دانش آموزان، برای آمریکا خوب نیست و رایان سیاست های حزبی را بر منافع ملی ترجیح می دهد.


برخی دیگر از دانش آموزان نیز که حاضر شدند در کنار رئیس کنگره عکس بگیرند می گویند سیاست های رایان برای آنها اهمیتی نداشت بلکه برای آنان جالب بود که با سومین قدرت سیاسی کشورشان در یک قاب عکس باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس