کد خبر 730404
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
والورده

اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، ارنستو والورده دوشنبه شب به عنوان مربی فصل آینده بارسلونا معرفی می شود و قراردادی دو یا سه ساله را با این تیم امضا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، والورده برنامه های ویژه خود را برای تغییرات در ترکیب خواهد داشت. سیلسن و ترشتگن دو دروازه بان اصلی بارسا هستند که فصل بعد هم در ترکیب این تیم می مانند. در خط دفاعی جدایی ماتیو قطعی است و برای پست دفاع راست بیرین اصلی ترین گزینه است. ماسکرانو شاید تصمیم به جدایی از بارسا بگیرد و همین مسئله باعث می شود که بارسا نیاز به خرید دفاع میانی داشته باشد. برای پست دفاع چپ، بارسا مذاکراتی با آلابا داشته اما نتیجه ای حاصل نشده است. دینیه قصد ماندن دارد اما چند تیم مشتری او هستند و آینده جوردی آلبا هم چندان قطعی نیست. مسلما تصمیم های والورده در این زمینه کلیدی خواهند بود.

برای خط هافبک، بارسا با بالا رفتن سن اینیستا و احتمال جدا شدنش گزینه های متفاوتی را زیر نظر دارد. گزینه محبوب والورده، آندر هررا خواهد بود که می تواند با بوسکتس برای حضور در ترکیب رقابت کند. وراتی دیگر بازیکن رویایی بارسا برای خط هافبک است که البته پی اس جی اجازه جدا شدنش را صادر نخواهد کرد. آندره گومز، آردا توران، رافینیا و دنیس هم چهار هافبک بارسا هستند که شانس جدایی در تابستان را خواهند داشت. سرجی روبرتو هم در فصل آینده می تواند به پست واقعی خود که خط هافبک است برگردد.

در خط حمله ثبات بیشتری وجود خواهد داشت اما احتمالا دئولوفئو می تواند برگردد. نامهایی نظیر ویتولو و کوتینیو هم مطرح شده اند که احتمال پیوستنشان به بارسا خیلی کم است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس