کد خبر 730213
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
استقلال

مهاجم پیشین استقلال که در صف طلبکاران این باشگاه قرار دارد، قصد کوتاه آمدن از خواسته‌های مالی‌اش را ندارد و خواهان پرداخت تمام مطالباتش است.

به گزارش مشرق، پروپیچ مهاجم فصل گذشته تیم استقلال علیرغم قرارداد دو ساله‌اش با این تیم در ابتدای فصل گذشته به ناچار از جمع آبی‌های پایتخت جدا شد. وی بلافاصله بعد از جدایی از این تیم از طریق کمیته انضباطی فیفا شکایت کرد و باشگاه استقلال را محکوم به پرداخت مطالباتش نمود.

حال این بازیکن یکی از طلبکاران بین المللی باشگاه استقلال است که پرونده‌اش در جریان است و این باشگاه محکوم به پرداخت مطالباتش می‌باشد.  نمایندگان باشگاه استقلال در این مدت بیکار ننشسته‌اند و با نمایندگان قانونی این بازیکن رایزنی‌هایی داشته‌اند. اما این رایزنی ها منجر به دریافت تخفیف مبلغی و یا حتی زمانی از این بازیکن نشده است و بازیکن پیشین این باشگاه که از نحوه جدایی‌اش از این تیم دلخور است، قصد ندارد در نحوه دریافت مطالباتش کوتاه بیاید. 

مخلص کلام این که ظاهرا پرو پیچ تمام مطالباتش را می‌خواهد، بدون کم و کاست و بدون تاخیر و باشگاه استقلال چاره‌ای ندارد جز این که برای فرار از تنبیهات کمیته انضباطی فیفا که قبلا هم شامل حال این باشگاه شده است، به تعهداتش نسبت به این بازیکن پایبند باشد. 

Facebook Twitter Google+ اشتراک

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس