کوشنر بنون

روزنامه آمریکایی در بحبوحه جنجال درباره تلاش داماد رئیس‌جمهور آمریکا برای ایجاد کانال محرمانه ارتباطی با روسیه، از احتمال بازگشت او به کار در بخش خصوصی خبر داده است.

 به گزارش مشرق، در حالی که پای «جیرد کوشنر» داماد دونالد ترامپ به ماجرای جنجالی ارتباطات پنهانی با روسیه باز شده، رسانه آمریکایی از احتمال بازگشت او و همسرش ایوانکا ترامپ به کار در بخش خصوصی خبر داده است.

طی روزهای اخیر، داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا متهم شده که در زمان دولت انتقالی دونالد ترامپ، سعی کرده که یک کانال محرمانه ارتباطی بین دولت انتقالی و کرملین ایجاد کند.

«جیرد کوشنر» به دنبال جنجال در این باره در رسانه‌های آمریکایی، درباره هرگونه همکاری با تیم تحقیقات کنگره و اف بی آی در خصوص «دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا» و ادعای «تبانی احتمالی اعضای ستاد انتخاباتی و برخی نزدیکان دونالد ترامپ با روسیه» اعلام آمادگی کرده است.

حالا در تازه‌ترین گمانه‌زنی‌ها، رسانه نزدیک به دموکرات‌ها از احتمال بازگشت داماد ترامپ به کار در بخش خصوصی و خارج شدنش از بخش دولتی خبر داده است.

به گزارش نیویورک تایمز، کوشنر به دوستانش گفته است که او و همسرش ایوانکا ترامپ طرح‌های دایمی برای باقی ماندن در واشنگتن ندارند.

طبق این گزارش، داماد ترامپ تاکید کرده که هر ۶ ماه او و همسرش این موضوع را بررسی می‌کنند که آیا در واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا بمانند یا نه.

نیویورک تایمز اما به نقل از منابع نزدیک به کوشنر خبر داده که او البته هیچ طرح و برنامه‌ای برای استعفا از سمت مشاور ارشد کاخ سفید ندارد.

این گزارش در حالی منتشر شده که کوشنر و همسرش پس از پایان اولین سفر خارجی ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، به همراه پدرخانمش دوباره به واشنگتن برگشتند.

وی پیش از اینکه به همراه پدرخانمش وارد دنیای سیاست شود، در بخش خصوصی به عنوان تاجر و سرمایه‌گذار در املاک و مستغلات کار می‌کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس