الحوثی

رهبر جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که رژیم منافق سعودی بدنبال سبل اراده امت اسلامی است و این قدرتهای منافق مجری مقاصد و اهداف اسرائیل و آمریکا در منطقه هستند.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یمن، سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در پیام تبریک خود به مناسب حلول ماه مبارک رمضان آورده است: من ماه مبارک رمضان – ماه خیرات و برکات- را به مردم مسلمان و عزیز یمن و همه مسلمانان تبریک و تهنیت می گویم.

وی خواستار بهره گیری مردم یمن از این ماه مبارک و پر خیر و برکت و تقویت ایمان خویش برای مقابله با همه چالش ها شد؛ بویژه که آنها با قدرت های طاغوتی و جنایتکار و در صدر آنها متجاوزان سعودی و آمریکایی روبرو هستند.

وی با اشاره به اینکه تجاوزگری رژیم سعودی به یمن زیر نظر و مدیریت مستقیم آمریکا انجام می شود، افزود: همه حوادث جاری در منطقه و در صدر آنها تجاوزگری آمریکایی – سعودی به یمن و مظلومیت ملت بحرین و آنچه در سوریه و عراق و سایر کشورها در جریان است، همه و هم دلایل روشن و حقایق آشکاری است که ماهیت و حقیقت قدرتهای منافق در منطقه را برملا می کند؛ قدرتهای منافقی که تنها هدف آنها خرابکاری و فتنه انگیزی و ویران کردن منطقه و از هم گسستن امت اسلامی و به راه انداختن درگیری با رویکرد طائفه‌ای، منطقه‌ای و دستاویزهای ساختی است. واقعیت امر این است که این قدرتهای منافق تنها مجری مقاصد آمریکا و اسرائیل برای تقسیم منطقه، قطع کردن پیوند امت اسلامی و تهی کردن آنها از امکانات، توانمندیهای و سرمایه های مادی و انسانی در جنگ های بیهوده هستند. این قدرتهای منافق در تلاش برای تغییر دادن  رویکرد امت اسلامی از دشمنی با دشمنان آشکار خود و در صدر آنها اسرائیل به سمت دشمنی با کسانی است که با اسرائیل دشمن هستند. آنها همچنین مجری مقاصد آمریکا و اسرائیل برای بهره برداری از ملت های منطقه و بردن آنها زیر سلطه آمریکا و اسرائیل هستند.

عبدالملک الحوثی گفت: قدرتهای منافق می خواهند امت اسلامی را به گروهی سلب اراده شده و سر سپرده نیروهای شرارت و گمراهی تبدیل کنند.

وی افزود: جنایت های هولناک علیه ملت مسلمان یمن و ملت های منطقه بویژه در بحرین و عراق و سوریه و قتل هزاران زن و کودک و از بین بردن ساختار زیربنایی زندگی آنها همه و همه به روشنیِ کامل، ماهیت اهداف شوم قدرت های منافق و اربابان استکباری آنها را نشان می دهد. این وضعیت در جریان سفر ترامپ به پادشاهی شیطان با همه قراردادها و توطئه های همراه آن، خود را نشان داد. همه این قراردادها و توطئه ها در راستای منافع آمریکا است و به طور قطع اسرائیل نیز از آن بهره می برد.

وی افزود: ترامپ در این سفر از تریبون عربستان، آزادگان مجاهد در فلسطین و لبنان را متهم به تروریسم کرد و از آنجا جلوی چشم دوربین ها به رژیم اسرائیل جنایتکار رفت تا همه جهانیان، آنچه ترامپ آن را احساس خوب سران رژیم سعودی در قبال اسرائیل خواند، ببینند و بشنوند.

عبدالملک الحوثی افزود: این وضعیت ایجاب می کند که ملت مسلمان و آزاده و عزیز ما از ماهیت نبرد خود با قدرتهای منافق آگاه باشد و با توطئه ها و تجاوزگری آنها با تمام توان خود با اتکال به خداوند سبحان مقابله کند.

وی گفت: ملت ما گزینه‌ای جز مسئولیت پذیری و حرکت جدی ندارد تا از یاری خداوند برخوردار شود؛ همانطور که این امر را پیروزیهای بدست آمده از لبنان گرفته تا غزه و سوریه و عراق و یمن استوار ثابت کرده است.

رهبر جنبش انصار الله از امت اسلامی خواست تا همبستگی و همکاری خود را برای مقابله با قدرت های استکباری و ایادی منافق آنها تقویت کنند.

وی همچنین خواهان تداوم حضور مردم در جبهه ها برای مقابله با متجاوزان اشغالگر و مزدوران خیانتکار آنها شد.

عبدالملک الحوثی بر تقویت وحدت صفوف ملت یمن تاکید کرد و در این راستا از اندیشمندان و عقلای یمن خواست تا یک گردهمایی وحدت گرا و برادرانه را در روز دهم ماه مبارک رمضان برگزار کنند.

وی گفت: ما بر موضع ثابت انسانی و اسلامی و ملی ملت خود درقبال مسئله مرکزی امت اسلامی یعنی مسئله فلسطین و مقدسات آن و همبستگی با اسیران فلسطینی تاکید می کنیم.

عبدالملک الحوثی افزود: ما همچنین برهمبستگی انسانی و اخلاقی خود را با ملت مظلوم فلسطین و علمای سرشناس آنها و محکوم کردن جنایت های هولناک رژیم طاغوتی و جنایتکار این کشور علیه این ملت عزیز و مسلمان تاکید می کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط حملات شبانه به مخا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس