کد خبر 730101
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
تیراندازی

در تیراندازی های پانزده ساعت گذشته در آمریکا 9 نفر کشته و 36 نفر زخمی شدند.

 به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز، در تیراندازی های پانزده ساعت گذشته در آمریکا نه نفر کشته و سی و شش نفر زخمی شدند.


درتیراندازی در شهر انیدا در ایالت تنسی یک نفر کشته شد؛ تیراندازی در شهر کلمبوس در ایالت اوهایو یک کشته برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی یک زخمی برجاگذاشت.


در تیراندازی در شهر کانزاس سیتی در ایالت میسوری یک نفر کشته شد، تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی دو نفر زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر کایک در ایالت کارولینای جنوبی دو نفر زخمی شدند، تیراندازی درشهر نشویل در ایالت تنسی یک کشته و یک زخمی برجاگذاشت.


در تیراندازی در شهر آگوستا در ایالت جورجیا یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر سیاتل در ایالت واشنگتن دو زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر ایست هارتفورد در ایالت کنتیکت یک نفر زخمی شد، در یک فقره تیراندازی تیراندازی در شهر واشنگتن پایتخت آمریکا هفت نفر زخمی و یک کشته شد.


تیراندازی در شهر بریجپورت در ایالت کنتیکت یک زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر سیاتل در ایالت واشنگتن دو نفر زخمی شدند، تیراندازی در شهر فلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا یک نفر زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر سوفولک در ایالت ویرجینیا یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر میامی در ایالت فلوریدا یک نفر کشته  شد، در یک فقره تیراندازی در شهر نیویورک سه نفر زخمی شدند.


تیراندازی در شهر جکسون ویل در ایالت فلوریدا دو زخمی و یک کشته برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر پئوریا در ایالت ایلینوی یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر وینتر گاردن در ایالت فلوریدا سه زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر بوستون در ماساچوست یک نفر کشته شد، تیراندازی در شهر نیوهیون در ایالت کنتیک یک کشته و یک زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر دیتون در ایالت اوهایو یک نفر زخمی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس