کد خبر 730012
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
خبرویژه

دیدار حسن روحانی با آیت‌الله مکاری شیرازی باز هم دچار حاشیه‌ای از جنس سانسور توسط سایت ریاست جمهوری شد.

به گزارش مشرق، روزنامه جوان در ویژه های خود نوشت:

دیدار حسن روحانی با آیت‌الله مکاری شیرازی باز هم دچار حاشیه‌ای از جنس سانسور توسط سایت ریاست جمهوری شد. پس از انتشار خبر این دیدار، دفتر این مرجع تقلید در بیانیه‌ای اعلام کرد که تذکرات ایشان به دولت دچار سانسور شده است. در این بیانیه آمده: «پس از توضیحات ریاست جمهوری درباره مسائل مختلف کشور، معظم‌له تذکراتی درباره مشکلات کشور داده و رهنمودهایی ارائه نمودند که امیدواریم انجام و آینده‌ای بهتر از گذشته نصیب همه شهروندان گردد. شایان ذکر است در متن سایت ریاست جمهوری، جز در موارد قطع یارانه ثروتمندان و افزودن یارانه فقرا (که به نفع دولت است) خبری از دیگر تذکرات آیت‌الله مکارم شیرازی نیست.» این مرجع تقلید اخیرا موضع جدی‌ای علیه سند ۲۰۳۰ گرفته‌اند، اما رئیس‌جمهور مخالفان این سند را طلاب ساده بلندگو به دست خوانده‌ است.


دیدار سال گذشته حسن روحانی با آیت‌الله مکارم شیرازی هم دچار چنین حاشیه‌ای شده بود. خرداد ۹۵ ساعتی بعد از انتشار متن دیدار حسن روحانی با آیت‌الله مکارم توسط سایت ریاست جمهوری، پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید متن دیگری از این دیدار منتشر کرد که نشان از ۱۲ مورد تغییر، سانسور و حتی حذف برخی از اظهارات آیت‌الله مکارم شیرازی توسط پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • مهدی ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    1 1
    (((دیدار حسن روحانی با آیت‌الله مکاری شیرازی باز هم دچار حاشیه‌ای از جنس سانسور توسط سایت ریاست جمهوری شد.))) لطفا نام ایشان را اصلاح کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس