پرچم فرانسه

وزیر نیروهای مسلح فرانسه با اشاره به فعالیت نیروهای ویژه کشورش در سوریه اعلام کرد که پاریس قصد اعزام نیروهای زمینی به سوریه برای بازپس‌گیری رقه را ندارد.

 به گزارش مشرق، وزیر نیروهای مسلح فرانسه طی اظهاراتی با اشاره به حضور نیروهای ویژه فرانسه در سوریه اعلام کرد که فرانسه قصدی برای اعزام نیروهای زمینی به این کشور برای بازپس‌گیری شهر رقه به عنوان کانون گروه تروریستی داعش را ندارد.

«سیلوی گولار» در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «یوروپ ۱» در اظهاراتی اعلام کرد: «فرانسه در خاک سوریه نیروی زمینی ندارد. نیروهای ویژه فرانسوی برای مشارکت در عملیات‌های لحظه‌ای در این کشور مستقر هستند اما اعزام نیروها به شکل گسترده موضوعی متفاوت است. »

براساس این گزارش، فرانسه به طور کلی در خصوص استفاده از نیروهای ویژه خود در سوریه که شمار آنها دهها نفر می‌رسد، بسیار ملاحظه‌کارانه رفتار می‌کند.

آمریکا نیز به نوبه خود ۹۰۰ مستشار نظامی، نیروهای ویژه یا واحدهای توپخانه تفنگداران دریایی خود را در شمال شرق سوریه مستقر کرده است.  

وزیر نیروهای مسلح فرانسه در ادامه خاطرنشان کرد: «فرانسه نقش خود در ائتلاف بین‌المللی ضدداعش تحت رهبری آمریکا را از طریق هواپیماهای تهاجمی، مستشاران نظامی و نیروهای توپخانه فرانسوی مستقر در منطقه ایفا می‌کند. »

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    0 0
    امریکا با یک لشکر نیرو از شمال و جنوب به کشور سوریه بخاطر حمایت از لبنان و فلسطین حمله کرده و شما فقط دارید نیروی داوطلب پاسدار می فرستید باید نیروی بسیجی به ای کشور بفرستید حداقل 20 هزار نفر برای مقابله با حمله جنوبی اردن به دمشق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس