کد خبر 729775
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
سوریه

واحد اطلاع رسانی نیروهای حشد الشعبی عراق امروز شنبه تازه ترین دستاوردهای این نیروها در نبرد با گروه تروریستی داعش در غرب استان نینوا در نزدیک مرز با سوریه را تشریح کرد.

به گزارش مشرق،‌ به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، واحد اطلاع رسانی نیروهای الحشد الشعبی عراق در بیانیه خود آورده است: نیروهای الحشد الشعبی در ادامه عملیات خود در غرب استان مرزی نینوا با سوریه، دو روستای رمبوس غربی و شرقی را در شمال منطقه البعاج آزاد کردند.

در این بیانیه آمده است: آزادسازی دو روستای یاد شده از دست گروه تروریست داعش توسط تیپ های اول و دوم نیروهای الحشد الشعبی صورت گرفت.

این نیروها روز جمعه پایگاه نظامی سنجار در غرب شهر موصل را نیز به طور کامل آزاد و چهار روستا به همراه جاده ارتباطی سنجار به منطقه البعاج را از کنترل داعش خارج کردند.

نیروهای الحشد الشعبی درحال آزادسازی مناطق و روستاها و نواحی القیروان در غرب استان نینوا از جمله منطقه البعاج و رسیدن به مرز عراق با سوریه هستند تا سپس مرز بین دو کشور را از عناصر تروریست داعش پاکسازی کرده و ارتباط زمینی آنها از این مسیر را قطع کنند.

هلاکت مفتی داعش در منطقه البعاج

یکی از مسئولان ارشد نیروهای الحشد الشعبی امروز شنبه از کشته شدن مفتی شرعی گروه تروریستی داعش در حمله ای هوایی در منطقه البعاج خبر داد.

جبار المعموری تصریح کرد: مفتی کل شرعی داعش در البعاج به همراه چهار تن از همراهانش کشته شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    0 0
    حشد الشعبی را اگر کوفی جماعت تشکیل نمی داد هیچ گاه از هواپیماهای امریکایی کمک نمی خواست تا آنها نیز پررو شده گاها نیز حشد را بمباران کنند حشد باید بدون ترس اگر بخواهد جلوی سفیانی بایستد جنگ را باید به داخل مرزهای سوریه بکشاند وگرنه خفت و ذلت در انتظار عراقی هاست و 4000 تانک اردنی بعد از تصرف شرق سوریه سراریز بغداد خواهد مگر ما در طول جنگ کم هید دادیم تو بمباران هوایی آمریکایی بعثی اف بر این جماعت
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    0 0
    باید حشد الشعبی بدون ترس به پیشروی خود در خاک سوریه ادامه دهد حشد قادر است به تنهایی با 150 هزار نیرو در برابر آمریکا بایستد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس