صندوق ذخیره فرهنگیان

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: موضوعی که این هیأت نیاز دید جهت بررسی بیشتر تقاضای تمدید مهلت کند، موضوع پتروشیمی‌ها و شرکت‌های وابسته به بانک سرمایه بود.

 به گزارش مشرق، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره نامه هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به هیأت رئیسه مجلس جهت تمدید سه ماهه این تحقیق و تفحص گفت: محورهای مربوط به بانک سرمایه در این پرونده تقریباً به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوعی که هیأت تحقیق و تفحص نیاز دید جهت بررسی بیشتر تقاضای تمدید مهلت کند، موضوع پتروشیمی‌ها و شرکت‌های وابسته به بانک سرمایه بود.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: نامه ما یک هفته پیش به هیأت‌رئیسه مجلس ارسال شده است، اما هنوز پاسخی در این باره دریافت نکردیم.

به گزارش فارس، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی چندی پیش گفته بود: مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان، بانک سرمایه و در رأس آنها وزارت آموزش و پرورش تاکنون هیچ شکایتی را به قوه قضاییه و سایر مراجع ذی‌صلاح بابت کسانی که صندوق یا بانک سرمایه یا سایر شرکت‌های وابسته به صندوق وام‌های کلان دریافت‌کرده‌ و هنوز نپرداخته‌اند، صورت نداده‌اند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خاطرنشان کرده بود: این وام‌ها نزدیک ۱۱ هزار میلیارد تومان بوده و آنچه ما احساس می‌کنیم این است که شاید بیش از ۶۰ درصد آنها مشکوک الوصول باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس