الکعبی

دبیرکل جنبش النجباء عراق با اشاره به پیروزیهای بزرگ نیروهای مقاومت این کشور در برابر گروه تروریستی داعش تاکید کرد: اگر آمریکایی ها به عراق باز گردند؛ بار دیگر آنها را دچار خفت و خواری خواهیم کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، اکرم الکعبی دبیرکل جنبش النجباء عراق گفت: نیروهای آمریکایی خود را بار دیگر در ورطه دخالت نظامی در عراق نخواهند انداخت اما اگر به عراق بازگردند، ما بازخواهیم گشت و همانند گذشته – که آمریکایی ها را مجبور به امضای توافقنامه خروج نیروها کردیم- آنها را دچار خفت و خواری خواهیم کرد.

وی گفت: گروههای مقاومت اسلامی و الحشد الشعبی پیروزیهای بزرگی از زمان آغاز عملیات خود برای آزادسازی مناطق عراق از دست داعش کسب کرده اند.

وی تصریح کرد: عملیات ما سه سال پیش از کمربند بغداد شروع شد و اکنون در موصل هستیم و 500 کیلومتر پیشروی کرده ایم. بسیاری از طرف های مرتبط با خارج و قدرت های استکباری الحشد الشعبی را متهم به جستجو برای منافع می کنند اما الحشد الشعبی چه منافعی در آزادسازی مناطق دور افتاده دارد؟

وی در اشاره به سفر اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به منطقه گفت: ترامپ خود را به گونه ای مطرح کرده است که گویی رهبری اسلامی برای اجرای طرح استکباری خودش است.

الکعبی گفت: آمریکایی ها بار دیگر خود را در ورطه دخالت نظامی در عراق نخواهند انداخت زیرا در گذشته طعم خفت و خواری را از دست مقاومت اسلامی چشیدند. اما اگر بخواهند تا با اشغالگری جدید نظامی به عراق بازگردند، ما نیز بازخواهیم گشت و همانند گذشته خفت و خواری را نصیب آنها خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شرکت های امنیتی در واقع واحدهای اطلاعاتی کشورهای دشمن عراق هستند.

الکعبی گفت: آزادسازی ناحیه القیروان پس رفت داعش در استان نینوا را ثابت کرد و نیروهای مقاومت اسلامی و جنبش النجباء و الحشد الشعبی به عملیات خود به سمت مرز عراق با سوریه ادامه می دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    0 0
    باید عراقی ها خصوصا اهل سنت حمله به پایگاههای امریکایی را از سر بگیرد و با بمبهای کنار جاده ای شروع کند
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    0 0
    آمریکا قصد تجزیه عراق را دارد و مثل سگ در ضمن ترسو باید حامیان داخلی آن در عراق کشته شوند ترور شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس