ترامپ

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا ریاست ترامپ در کاخ سفید را فاجعه کامل توصیف کرد و گفت رویکردی که ترامپ در پیش گرفته اشتباه و لجبازانه است.

 به گزارش مشرق به نقل از روزنامه آمریکایی «یواس‌ای تودی»، «جان بینر» جمهوری‌خواه ایالت «اوهایو» و رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در سخنرانی اخیر خود در یک کنفرانس، به ارزیابی انتقادی از ۱۰۰ روز نخست ریاست «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پرداخت و ضمن اشاره به اینکه ترامپ مسائل مربوط به امنیت ملی و سیاست خارجی را به‌خوبی مدیریت کرده است، گفت: هر کار دیگری که ترامپ در دفتر خود انجام داده، یک فاجعه و شکست کامل بوده است.

بینر در ادامه سخنرانی خود در کنفرانس انرژی جهانی با اشاره به اینکه ترامپ در تلاش برای لغو و جایگزین کردن قانون اوباماکر بهترین عملکرد را داشته است، گفت که ترامپ هنوز در حال یادگیری این است که چطور یک رئیس جمهور باشد و رویکردی که ترامپ در پیش گرفته اشتباه و لجبازانه است.

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت که ترامپ باید به اصلاح قانون خدمات بهداشتی اوباماکر بپردازد نه اینکه آن را لغو کند.

این جمهوری‌خواه آمریکایی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ اطلاعی از تلاش‌های صورت‌گرفته توسط دولت روسیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا ندارد، گفت دموکرات‌ها با صحبت درباره استیضاح رئیس جمهور صرفاً به خودشان صدمه می‌زنند زیرا استیضاح یک پروسه قانونی نیست بلکه یک پروسه سیاسی است.

اخیراً به‌دلیل جنجال‌هایی که درباره عملکرد ترامپ در کاخ سفید به‌خصوص در زمینه اقدام وی در اخراج «جیمز کومی» رئیس سابق اف‌بی‌آی و اخلال در روند تحقیقات اف‌بی‌آی پیرامون روابط احتمالی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه به راه افتاده است، گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال استیضاح ترامپ نیز مطرح شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس