مرتضی حاجی

در حالی که هنوز نتایج انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان تأیید نشده، سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان آغاز شد. افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی در گذشته، دولت روحانی را رحم اجاره‌ای خود معرفی کرده بودند.

به گزارش مشرق، مرتضی حاجی وزیر دولت اصلاحات در گفت‌وگو با ایلنا از موضع بالا گفت: در دولت بعد جایی برای کسانی که برنامه‌های روحانی را باور ندارند وجود ندارد.


وی گفت: برای مدیریت و تحقق برنامه‌ها نیاز است از جوانان در کنار مدیران مجرب استفاده شوند. بسیاری از اعضای فعلی همچون وزرای خارجه، نفت و کشاورزی کارایی خود را ثابت کرده‌اند اما بخش‌هایی حتماً نیاز به تجدیدنظر دارد. طبیعی است کسانی که برنامه‌های آتی را باور ندارند و به عنوان رفع تکلیف به آن نگاه می‌کنند مناسب این سمت نیستند.


وی گفت: طبیعی است که انتظار داشته باشیم گرایشات اصلاح‌طلبانه در کابینه آینده پررنگ باشد چون حامیان اصلی و فعال رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب بودند.


حاجی در خصوص تغییر استاندارانی که گفته می‌شود تعلق‌خاطری به دولت روحانی ندارند، گفت: در سطح مدیران خارج از دولت هم باید این تغییرات صورت بگیرد. در استان‌ها این که کسی غیر از این باشد حتماً باید کنار گذاشته شود.

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    1 5
    اخلاق را رعایت نموده و جمع نبندید. اگر عده ای از اصلاح طلبان کاری کرده اند طوری ننویسید که به همه شان نسبت داده باشید! ممکن است به عده ای تهمت و بهتان باشد و عده ای هم عذری داشته باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس