فیلم/ سخنان ازغدی درباره‌ی سند 2030

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طبق سند ۲۰۳۰ می‌خواهند به فساد و انحراف جنسی مشروعیت بدهیم.

به گزارش مشرق، حسن رحیم‌پور ازغدی در نشست "مرامنامه ارباب-رعیتی و سبک زندگی" در نقد قرارداد 2030، گفت: طبق روش و سیره حکومت امیرمومنان حکومت دینی باید به مردم در قبال کارهایی که انجام می‌دهد پاسخگو باشد.

وی افزود: نباید این طور باشد که بگوییم یک چیزهایی هست و به شما مردم مربوط نیست و ما خودمان با غربی‌ها چیزهایی را امضا کرده‌ایم و محرمانه است،‌ مسئولان چنین حقی ندارند.

وی نامحرم ندانستن مردم در قبال قراردادهای خارجی را خلاف مبانی اسلام و تشیع، فقه سیاسی شیعه و قانون اساسی و مبانی انقلاب دانست و اظهار داشت: این خلاف مبانی امام و رهبری است. باید همه چیز را شفاف به مردم بگوییم.

رحیم پور ازغدی گفت: در حکومت اسلامی هر تصمیمی که گرفته می‌شود، باید به مردم گفته شود و مسئولان باید بگویند که چرا این تصمیم را گرفته‌اند. کتمان و مخفی کردن تصمیمات از ملت معنا ندارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با طرح این سوال که طبق کدام ضوابط دینی و اسلامی قراردادهایی مثل 2030 منعقد می‌شود، گفت: سوال این است که طبق کدام ضوابط‌ اسلامی و دینی حق داریم در قراردادهای بین‌المللی هر چیزی را ولو تشریفاتی و حتی خلاف صریح مبانی اسلامی امضاء کنیم؟

وی با تاکیدبر اینکه غربی‌ها و نظام سلطه تعریف خودشان از مفاهیمی که در قراردادها منعقد می‌کنند را دارند اظهار داشت: در همین قانون بین‌المللی 2030 می‌گویند هدفشان حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و تهدیدشونده است که ما هم می‌گوییم این خیلی خوب است و حتما باید انجام شود اما این درحالیست که منضورشان از اقشار آسیب‌پذیر جریانات فاسد جنسی است.

رحیم‌پور ازغدی گفت:البته طبق این سند 2030 نیز حمایت از خانواده گنجانده شده است که البته همه می‌گویند این نیز خوب است اما آنها تعریف متفاوتی از خانواده دارند و می‌گویند که خانواده می‌تواند همجنس یا غیرهمجنس باشد. طبق این سند یعنی اینکه به فساد یا انحراف جنسی مشروعیت بدهیم و از آن حمایت کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بعد می‌گویند که اینها مختص عصر جدید است و این حرف‌ها برای قدیم است، خیر اتفاقا این کارها مربوط به قدیم است و هزاران سال پیش نیز طبق قرآن قوم لوط این کاره بوده‌اند. این کارهای شما خیلی قدیمی است و شما از اسلام خیلی قدیمی‌تر هستید.

وی با بیان اینکه نظام سلطه با شعارهای حمایت از حقوق بشر، توسعه، سعادت و عدالت وارد می‌شود گفت: شاهدیم که در باطن این شعارها تعریفشان از مصادیق متفاوت است.

رحیم‌پور ازغدی خطاب به نسل جوان و مردم انقلابی گفت: در هر قراردادی که در داخل حکومت جمهوری اسلامی در هر دوره‌ای با بیگانگان و به خصوص مستکبران امضا می‌شود ذره‌بین بیندازید و هر که گفت محرمانه است و به شما مربوط نیست بگویید همه چیز به ما مربوط است و باید بگویند که چه چیزی را و برای چه امضا کرده‌اند؟ و اینکه آیا بستر قانونی آن طی شده یا خیر؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: طبق سند 2030 می‌گویند که در جهان ما توسعه را تعریف می‌کنیم و هر کشوری که می‌خواهد به توسعه برسد با این سند آیین‌نامه‌ و مرامنامه‌اش را می‌نویسیم؛ این سیاستی جهانی است و همه باید به آن عمل کنند.

وی افزود: متاسفانه این مسئول کمیسیون یونسکو در ایران که یک فرد ایرانی است،‌ خودش آن را نوشته و به حدی پیش‌دستانه در آن عمل کرده‌اند و کارگروه تشکیل داده‌اند که طرف غربی نیز تعجب کرده که ما در داخل تا این حد پیش رفته‌ایم.

رحیم‌پور ازغدی در پایان خاطر نشان کرد: حقوق کارگران معدن را حدود یک سال و نیم است که پرداخت نکرده‌اند اما دستورات حقوق بشری سازمان ملل را اجرا می‌کنند؛ آیا حقوق کارگران معدن حقوق بشر نیست؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    43 14
    شما که عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بودید و زودتر با این سند آشنا شدید چرا زودتر شفاف سازی و مخالفت نکردید و گذاشتید دم انتخابات ؟
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
      10 5
      من فیلم اعتراض ایشون رو 5 ماه قبل از انتخابات دیدم.
    • ایمان IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
      5 2
      البته ایشون تقریبا اولین نفری بودن که واکنش نشون دادن تقریبا در دی ماه! اتفاقا خیلی خوبه کسانیکه که قبلا هیچ واکنشی نشون ندادنو الان بعد تذکر رهبری مصاحبه میکننو بشناسیم! قطعا اقای رحیم پور و خانم خزعلی جزو اولین افرتد بودن که واکنش دادن!
  • نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    33 43
    مگر سندی که دولت حسن روحانی آن را امضاء کند غیر از این هم می تواند باشد!
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    44 30
    چه فایده این حرفا. نرود میخ اهنین در سنگ
  • م.ج IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    15 27
    بلاخره دولت محترم نیاز به رأی اهل بخیه داشت.
  • pariiiiiii IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    28 15
    طبق این سند درمدارس باید سگ بازی و گربه بازی رو هم اموزش بدن!
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    24 8
    من ی سوال دارم این اعضای محترم شورای انقلاب فرهنگی کجا بودن وقتی این قضیه روی داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه مقام معظم رهبری افشا نمیکردن باز اینا واکنش نشون میدادن؟ مشکل اینه این اعضای محترم اونقدر مسئولیت دارند که اصلا وقت ندارن به این چیزا رسیدگی کنن
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
      7 3
      بدون که همین اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به رهبری گزارش دادن. چون گوش دولت بدهکار نبود و انکار میکرد.
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    3 16
    مشرق عزیز خدایی داری ارزش میاری ها
  • محمود IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    3 3
    مشرق یه برسی بکن این سایت رفاهی رو یکم سروسامان بدن خیلی شلوغه هیچ نمیشه واردش شد
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    5 18
    اگه این اصلاح طلبهای مرید آمریکان که بالاخره 2030 رو علیرغم مخالفتها پیاده میکنن . آه ، این خط و این نشون . مملکت شش دانگ سند خورده بنامشون کجایی شما
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    13 16
    اون مسئولان اصلاح طلبی که بفرمان ارباب کدخداشون چنین سند شرم آور و ننگینی رو امضا و تصویب کردن اگه دختر ساپورتی و پسر رپ خودشون جزو قربانیان این براندازی نرم و سراسر فساد قرار بگیره دلشون راضی میشه ؟
  • هاتف IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    18 18
    درود بر عمار انقلاب ، دکتر حسن رحیم پور.
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    15 18
    آدم جیگرش اونجا آتیش میگیره که اون مسئول بیدینی که این قرارداد حراج ناموس رو برای بچه های ایران اجرایی و قانونی میکنه بعد مثلا" تو فلان همایش میره راجع به حفظ خون شهدا و دستاوردهای انقلاب شعار سر میده . ببین با چه جناسهایی سر و کار ملت افتاده
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    22 4
    در بسیاری از کشورها خائنین را دار می زنند .
    • مختار IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
      1 1
      تو فرانسه با گیوتین گردن میزدن!
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    18 13
    چند ماه پیش در یک برنامه تلوزیونی استاد رحیم پور که خداوند با اولیا خدا محشورشان کنند حدود نیم ساعت این برنامه 2030 را توضیح دادند ولی مسئولین از بی بضاعتی و مشکلات اقتصادی مردم سواستفاده کرده و چنین خفتی را متحمل شدند انشاالله خداوند با مسئولین امر هر چه سریعتر برخورد و انها را به خواری و ذلت بیاندازند الهی آمین
  • موسوی IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    19 30
    این وسط سکوت مجلس و رئیس مجلس خیلی دردناکه. مگه مجلس شورای اسلامی در این مملکت وجود نداره که ولی فقیه مجبور شده برای تخلفات فرهنگی مسئولین مستقیما خودش وارد عمل بشه. شان ولی فقیه بالاتر از این حرفاس که همه امور به گردن ایشون انداخته بشه. کجاست اون آقای مطهری نماینده تهران که در راستای اعتراض به مساله وجود دختران و زنان ساپورت پوش در شهر در مجلس تصویر پخش میکرد. چرا اینجا سکوت کرده. الان سوال مهم من اینه که پس مجلس این وسط چی کارس که دولت این تخلف فرهنگی فاحش و بزرگ رو مرتکب شده؟
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    23 23
    جریان اصلاحات از مسیر اصلی خودش منحرف شده و ذره ذره به شیطان بزرگ نزدیک شده وهمه هم وغمش شده که ملت مسلمان ایران رو به اطاعت از ارباب خودش وادار کنه.وقتی خشونت و جنگیدن جواب نمیده مسلما شیطان مسیر دیگه ای درپیش میگیره،مسیر صلح ودوستی مسیر نرم گرفتن وآرام آرام پیش رفتن.احوالات این دولت چقدر به این آیه نزدیکه: ودوا لو تدهن فیدهنون
  • محمد IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    3 1
    سلام ماجرای سند 2030 درمحله ما سال 1368جنگ تمام شد وما برگشتیم. پی گیری کردیم سال 1372 زمینی خریداری کردیم. همسایه های ما اغلب یا بانکی بودند ویا آموزگار. اولین کسی که در این زمین خانه مسکونی ساخت من بودم قصد کردم نام شهید علی کرمی پرویز را بر سر کوچه بگذارم . با همسایه ها مش.رت کردم ؛ کسی مخالفت نکرد. تابلوی نوشتم به نام شهید علی کرمی رویزو شهید خاصی بود.کتاب زیبایش همهرا مبهوت کرده است. اما هر چه تابلوزدیم تابلو را بردند. در آن خیابان پنج کوچه دیگر بود. نام کوچه اول را اختر گذاشتند. اخترنام همسر آموزگاری بود لیبرال که حتی در کمک به جبهه نیز خودداری می کرد. اما در کمک به بازسازی یکبار دیدم اقدام کرد. کوچه دوم را اسمش را گذاشتند گیتی که نام خانم یک راننده تریلی بود. چند بار که کوچهرا به نام شهید گذاشتیم تابلورا بردند. یک روز به همسرم گفتم امروز اسم کوچه را پنچ تن آل عبا می گذارم. وهمین نام تاکنون باقی مانده است تابلو صحییح ماند . اما طبق سند 2030 باید نام شهدا را بردارند. دیگر اسم شهید علی کرمی پرویز از زبان ها افتاده است. ولی گیتی واختر باقی مانده اند
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    8 1
    نظام سرمایه داری همینه. مردم رو با نشاط کذایی و سرگرمی های پوچ (مثلا جو دادن و مانور دادن روی کنسرت) سرگرم میکنن و در راس هرم تجارت و سرمایه گذاری های خودشون رو انجام میدن.
  • IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    4 3
    تو رو خدا از فضای انتخابات و رقابت و کری خوانی های بیهوده فاصله بگیریم. اگه واقعا پذیرش و اجرای این سند ضرر داره لطفاً با قدرت جلوش رو بگیرید. خسته شدیم از این همه کشمکش سیاسی. حال رو دریابید.
  • US ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    10 2
    خداوند عاقبت انقلاب اسلامی را به خیر کند
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    1 2
    سلام بجای این همه تعبیر و تفسیر بی مبنا اصل سند رو منتشر کنید و بگذارید مردم قضاوت کنند. دوران قیم مآبی گذشته است
  • صحرا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    2 1
    تاسف برای دولت روحانی این سند رو حتی مسئولین کشور متمدن فرانسه هم امضا نکردند که حسن خان با یارش اسحاق آقا کرده.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس