کد خبر 729212
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
ملاقات

مرجع تقلید شیعیان گفت: انتظار ما این است که دیانت افراد در درجه نخست اهمیت دولت قرار گیرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله  شبیری زنجانی عصر امروز در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور، وی را بزرگ‌شده حوزه و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه شما اهل حوزه هستید، انتظار ما این است که دیانت افراد را در درجه نخست اهمیت قرار دهید.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: افرادی در داخل و خارج کشور هستند که به شکل‌های مختلف می‌خواهند به اعتقادات افراد ضربه بزنند که باید اهتمام داشت تا جلوی سم‌پاشی‌های آن‌ها گرفته شود.

وی با اشاره به نظرات مختلفی که در ایران وجود دارد، اداره کشور را مشکل خواند و گفت: وظیفه سنگینی بر عهده شماست، اما باید توجه داشت که اهل سلوک معتقدند از برترین عباداتی که در مسیر تقرب به خداوند مؤثر است، خدمت به مردم است. حالا شما توجه کنید که مردمی که شما به آن‌ها خدمت می‌کنید مسلمان هستند و این استثناء باعث مضاعف شدن این اجر و پاداش می‌شود.

آیت‌الله شبیری زنجانی دعا کردن برای خدمت‌گزاران به مردم را وظیفه خود دانست و خطاب به رئیس‌جمهور ابراز کرد: زیارت شما و شنیدن تلاش‌های دولت شما توفیق شد و در این مسیر از خداوند متعال و حضرات معصومین علیهم‌السلام کمک بگیرید که بسیاری از گره‌ها با توکل و توسل باز می‌شود.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی به توضیح برنامه‌های دولت یازدهم پرداخت و از آیت‌الله‌شبیری زنجانی خواست به دولت او با هدایت‌ها و رهنمودهای خویش کمک کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • فرهاد IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    4 1
    "مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: افرادی در داخل و خارج کشور هستند که به شکل‌های مختلف می‌خواهند به اعتقادات افراد ضربه بزنند ..." حضرت آیت الله زنجانی استحضار دارند که ایشان رییس همان دولت تصویب کننده یواشکی و مجری سند 2030 هستند که وقتی گندش درآمد اول تکذیب و بعد توجیه کردند؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس