ذوالقدر

رئیس ستاد جبهه مردمی با تأکید بر اینکه برجام فقط محدود در مسئله هسته‌ای نبود، گفت: با توجه به تحرکات منطقه‌ای آمریکا بعید نیست در روزهای آتی دولت روحانی مسئله برجام منطقه‌ای را مطرح کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر ذوالقدر رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گردهمایی مسئولان ودبیران استان ها ،شهرستان ها واقشار جبهه مردمی که برای بررسی مسائل انتخابات وبرنامه های آینده جبهه تشکیل شده بود، با بیان اینکه تشکیل جبهه مردمی  برای انتخابات نیست بلکه اولین اقدام وعملیات سیاسی آن در شروع کار ، انتخابات بود، اظهار داشت: هدف بزرگ جبهه مردمی اتحاد وانسجام نیروهای انقلاب وشکل دهی به سرمایه اجتماعی ومردمی انقلاب است و به همین منظور پس از ایستگاه اول که انتخابات بود،‌ مسیر خود را پرقدرت ادامه خواهد داد.

وی افزود: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب که متشکل از همه نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی است، گام بلندی است برای صیانت از انقلاب اسلامی و ترویج وتعمیق گفتمان وارزش‌های آن.

ذوالقدر با اشاره به دو رویکرد وروش متعارض در اداره امور کشور پس از انقلاب اسلامی تصریح کرد: یک نگرش مبتنی براسلام ناب ، آموزه های انقلاب و ولایت فقیه است که در اندیشه های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب متجلی است  و  رویکرد وروش دیگرموسوم به غربگرا را ملهم از اندیشه وفرهنگ غرب دانست که برای اداره امور کشور وحل مسائل مردم نسخه های غربی وبیگانه از فرهنگ ،تمدن وارزش های ملی تجویز میکند!

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برخی شاخصه‌های دو رویکرد متعارض در سال‌های پس از انقلاب، خاطرنشان کرد: اولین شاخصه ،نگاه وتلقی از اسلام است. رویکرد اول، اسلام کامل وجامع باقرائت امام خمینی ومقام معظم رهبری یعنی اسلام ناب محمدی(ص)  را به رسمیت می شناسد و رویکرد دوم، به اسلام حداقلی وسکولار معتقد است که ربطی به دنیای مردم  ندارد وحق دخالت در امور اجتماعی،سیاسی وحکومتی ندارد! چیزی که برخی آن رااسلام رحمانی نامیده اند وامام خمینی آنرا اسلام امریکائی میدانست!

وی ادامه داد: رویکرد اول انقلاب را حقیقتی زنده ،پویا ودائمی می‌داند که حیات ،عزت واقتدار ملت ایران درگرو آن است، و رویکرد دوم قائل به پایان انقلاب است و مدعی است با تشکیل نظام جمهوری اسلامی ،انقلاب پایان یافته است.

ذوالقدر در همین زمینه اظهار کرد: رویکرد اول معتقد به ولایت فقیه به عنوان الگوی دینی حکومت در دوران غیبت وتداوم ولایت رسول الله وائمه طاهرین است و رویکرد دوم ولایت فقیه را برساخته امام خمینی ومخصوص دوران او میداند و اساسا به حکومت دینی و ولایت فقیه عادل جامع الشراط قائل نیست و در بهترین شرایط  ولایت فقیه را در حد نظارت ونه دخالت در امور حکومتی میداند.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به دو رویکرد متعارض درخصوص اقتصاد، فرهنگ، نظام سلطه، مقاومت اسلامی و... اظهار داشت  دولت یازدهم از رویکرد دوم نمایندگی میکند و جبهه مردمی تداوم آن را برای انقلاب خسارت بار میداند وبرای پایان دادن به آن وارد کارزار انتخاباتی شد.

وی با اشاره به برجام به عنوان اولین و مهمترین اقدام دولت یازدهم افزود برجام منحصر به موضوع هسته‌ای نبود و اگر هوشمندی و عتاب مقام معظم رهبری وهدایت های ایشان وایستادگی نیروهای انقلاب نبود ، برجام های ننگین دیگری بر کشور تحمیل می شد که عزت واقتدار ودستاوردهای انقلاب درمعرض خطرجدی قرار می گرفت واگر مراقبت نشود بعید نیست این دولت به بهانه تحرکات منطقه ای امریکا برجام های دیگر رامطرح کند!

وی با اشاره به اولین تجربه جبهه مردمی نیروهای انقلاب درسیاست ورزی وانتخابات ، دستاوردهای آن را ارزشمند دانست واظهارداشت هر چند نیروهای انقلاب نتوانستند به کار این دولت غربگرا پایان دهند ویک دولت کار آمد وانقلابی برای حل مشکلات کشور برسرکار آورند ،این را نباید به عنوان شکست تلقی کرد ، اعتماد مردم به گفتمان ،شعار ، برنامه  ورفتار انتخاباتی اخلاق مدار نامزدهای انقلابی، پشتوانه  حرکت آینده برای حل اساسی مشکلات کشور خواهد بود. وی تأکید کرد آقای رئیسی دریک مدت کوتاه ودرفضای سنگین دروغ ونیرنگ و تهدیدی که جبهه رقیب ایجاد کرده بود وتخلفات فراوان وبی سابقه ای که انجام دادند، توانست در  انتخابات 29 اسفند، 16 میلیون رأی حلال  کسب کند . این شکست نیست یک پیروزی است که انشاءالله زمینه ساز پیروزی های بیشتر خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    33 31
    اونوقت شما با چه چهره ای کار انتخاباتی میکنید؟
    • عینی IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
      17 15
      لطفا فقط نذارین جایی رو بتن کنن.....
  • محمد IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    68 44
    با این مردم کوفه ای که داریم هیچ چیزی بعید نیست
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    39 31
    اعلام حكم شيخ عيسي قاسم ربطي به انتخاب مجدد روحاني داره؟؟؟؟
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
      32 20
      شک نکن شل مذهب ها ی نوکر امریکا که بیایند استکبار وایادیشان دیگر هیچ چیز چیز در فشار بیشتر بر متحدان ما جلودارشان نیست وا اسلاما ...وا.....دینا ...وا حقا......
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    50 26
    از همه نیروهای انقلابی و حزب اللهی و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی انتظار می رود با عضویت و همکاری با این جبهه مردمی به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک کنند. به نظر من، فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب نباید محدود به انتخابات ریاست جمهوری شود بلکه باید در همه عرصه ها از آرمان های انقلاب دفاع کند.
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    6 6
    شما زمینه سازی کن
  • علی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    40 18
    کور خواندن به یک اشاره رهبر بندیم.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    7 12
    خوب چطوری باید عضو بشیم؟
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    25 22
    #اسهال_طلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس