ضیافت شام اعضای مجلس خبرگان رهبری

در پی حضور سرافرازانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای ضمن آرزوی موفقیت برای منتخب ملت، از مردم، مجریان و ناظران انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، در پی حضور سرافرازانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای ضمن آرزوی موفقیت برای منتخب ملت، از مردم، مجریان و ناظران انتخابات قدردانی کرد.


متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم‏
انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه، نماد مشارکت مردم در سرنوشت خویش است. 29اردیبهشت، عرصه امتحان دیگری برای ملت شجاع ایران بود; ملتی که با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری، آگاهانه در صحنه، حاضر و پس از چهاردهه، تحلیل‏گران و سیاستمداران جهانی را شگفت زده‏ کرد و دوست و دشمن را به تحسین واداشت.

حضور پرشور مردم در دو انتخابات «دوازدهمین دوره ریاست جمهوری» و «پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا» بار دیگر پاسخ دندان‏شکنی به دشمنان عنود و لجوج این مرز و بوم بود که با حضور پرصلابت خود در این‏ عرصه، حمایت از آرمان‏های امام راحل عظیم‏الشأن و مقام معظم رهبری در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری‏ اسلامی را به نمایش گذاشت و مسئولیت دولتمردان را در خدمت خالصانه به این ملت فداکار و ایثارگر مضاعف‏ نمود.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن سپاس و قدردانی از حضور حماسی مردم و تقدیر و تشکر از مجریان و ناظران‏ برگزاری این انتخابات، با آرزوی توفیق برای رئیس جمهور منتخب، از ایشان می‏خواهد در چارچوب قانون‏اساسی و منویات مقام معظم رهبری و پاسداشت خون شهیدان انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس‏ جمهوری اسلامی و مطالبات به حق مردم، گام بردارد و تحت تأثیر جریانهای سیاسی قرار نگیرد.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محسن GB ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    0 0
    این هم تاییدِ تلویحیِ انتخابات. مسلّما تاییدِ نهایی هم خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس