وزارت کشور

استان های خراسان جنوبی و قم استان هایی بوده اند که کمترین درصد رأی به منتخب انتخابات را داشته اند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزارت کشور در یادداشتی تاکید کرد: نظر وزیر کشور از نام بردن از استان های خراسان جنوبی و قم در پاسخ به سؤال خبرنگار گفتگوی وی‍ژه خبری شبکه دو سیما، استان هایی بوده است که کمترین درصد رأی به منتخب انتخابات را داشته اند.

متن کامل این یادداشت بدین شرح است:

باسمه تعالی

نظر به انتشار حواشی و بازتاب های متعدد و جریان سازی های رسانه ای غیرضروری و  غیرمفید در خصوص استان هایی که کمترین میزان مشارکت در انتخابات در آنها محقق شده است، به استحضار ملت شریف ایران می رساند، نظر وزیر کشور از نام بردن از استان های خراسان جنوبی و  قم در پاسخ به سؤال خبرنگار گفتگوی وی‍ژه خبری شبکه دو سیما، استان هایی بوده است که کمترین درصد رأی به منتخب انتخابات را داشته اند.

مجدداً‌ تأکید می شود که وزارت کشور به منظور پرهیز از هرگونه واگرائی و هر نوع شبهه آفرینی و زمینه سازی تشویش در اذهان عمومی، آمار و اطلاعات تفصیلی مرتبط با انتخابات را پس از هماهنگی شورای محترم نگهبان و تأیید صحت انتخابات از سوی این شورا اعلام خواهد کرد.

مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    0 0
    خراسان جنوبی ؟واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااً.نه عمرم این دو استان بیشترین میزان رو داشتن و بیشترین رای رو به سید داشتن.اهان داره میسوزه که کمتر به حسن رای دادن حقم دارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس