علوی گرگانی

مرجع تقلید شیعیان گفت: هتاکی و جسارت به آیت الله عیسی قاسم را محکوم کرده و از حکومت آل خلیفه می خواهم که راه خود را تغییر داده و به قدرتهای ظاهری دل خوش نکند و صدای به حق مردم بحرین را بشنود.

به گزارش مشرق، آیت الله علوی گرگانی با صدور پیامی حکم دادگاه و اقدامات خصمانه‌ آل خلیفه علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد.پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله علوی گرگانی مد ظله در محکومیت هجوم ددمنشانه آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم و هتک حرمت به ایشان به این شرح است:


بسمه تعالی
قال الله تعالی و لا یحیق المکر السیئ الا باهله
خبر هجوم ناجوانمردانه و هتاکانه سربازان آل خلیفه به منزل روحانی برجسته و رهبر شیعیان بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم موجب ناراحتی قلوب اینجانب و همه آزادمردان و شیعیان گردید.

در ادامه این پیام آمده است: حکومت آل خلیفه که در برابر منطق و مخالفت مسالمت آمیز مردم عاجز مانده است و با پشت گرمی به قدرتهای پوشالی غربی در صدد تحمیل خواسته های نابه حق خود می باشد، این بار با حمله به منزل این عالم بزرگوار و جسارت به جوانان حامی آن عالم محترم به خیال خود در صدد خاموش کردن صدای مردم بحرین هستند که یقینا به این خواسته خود نخواهند رسید.

اینجانب این هتاکی و جسارت را محکوم کرده و از حکومت آل خلیفه می‌خواهم که راه خود را تغییر داده و به قدرت‌های ظاهری دل خوش نکند و صدای به حق مردم بحرین را بشنود.

در پایان این پیام آمده است: حکومت آل خلیفه مطمئن باشد که استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و انگلیس روزی آنها را رها کرده و آنها نیز به همان سرنوشت دیکتاتورهای عراق و مصر دچار خواهند شد و مکر الهی دامن انها را فرا خواهد گرفت. پس چه بهتر که تا دیر نشده مسیر خود را تغییر داده و به ندای ملت بحرین گوش فرا دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس